Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och inte nog med den vanliga ångesten så har jag ätit extremt mycket idag igen så ångest, viktångest och jätteont i magen :cry: Hatar mig själv just nu
 
Vi kom fram till att jag ska höja stesolid till tre gånger om dagen för att se om det gör skillnad på ångesten så jag ska ta 2,5mg morgon och eftermiddag och 5mg på kvällen. Han ringer igen 9/1 och beroende på hur jag mår så ska jag kanske prova att höja voxra eller prova elvanse
 
Vi kom fram till att jag ska höja stesolid till tre gånger om dagen för att se om det gör skillnad på ångesten så jag ska ta 2,5mg morgon och eftermiddag och 5mg på kvällen. Han ringer igen 9/1 och beroende på hur jag mår så ska jag kanske prova att höja voxra eller prova elvanse
Jag hoppas så att det funkar.
 
Vi kom fram till att jag ska höja stesolid till tre gånger om dagen för att se om det gör skillnad på ångesten så jag ska ta 2,5mg morgon och eftermiddag och 5mg på kvällen. Han ringer igen 9/1 och beroende på hur jag mår så ska jag kanske prova att höja voxra eller prova elvanse
Bra att han tog dig på allvar. Kram!
 
Om man bortser från när jag vaknade (jag har alltid djävulsk ångest när jag vaknar) så har jag knappt haft ångest alls idag :-D Jag mår dåligt för att jag åter igen har ätit så jag har ont i magen men jag har knappt någon ångest för det. Ångesten finns där inne i mig men den är nedtonad och undanstoppad
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 623
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
305
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 053
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp