Lyckas inte bli av med kanin - vad göra?

Sv: Lyckas inte bli av med kanin - vad göra?

Eller så är ägarna helt korkade och gör tvärtom. Jag letar kanin 1-3 år gammal då min är 3 år.. Hona och hittade en inom tio mil. det stor kanin och innebur 250 kr.. Jag mailade vad jag hade att erbjuda bla bla och hon tyckte det lät jättebra..

Skrev senare att det va kaninen jag ville ha (3 år gammal) och att jag inte behövde någon bur (hon visste att den skulle få en stor bur här).

Men kaninen var ej till salu utan buren.. Och jag tackade då nej istället. Varför ska ja dra med en innebur när jag redan har en innebur plus tre uteburar? Förstår inte varför hon inte kunde sålt kaninen för en 100 lapp o sen sålt buren till någon annan.. Borde vara enklare för det brukar inte va lätt att sälja vuxna djur..
 
Sv: Lyckas inte bli av med kanin - vad göra?

Du hade ju kunnat ta både kanin och bur men sedan sålt buren och behållt kaninen! :idea:
 
Sv: Lyckas inte bli av med kanin - vad göra?

tillräckligt med saker att sälja =)
 
Sv: Lyckas inte bli av med kanin - vad göra?

KL

Jag får en känsla av att folk nu för tiden skaffar djur och tänker, "tröttnar jag eller inte har tid kan jag ju alltid avliva det". Det gör mig så förbannad.:cool::mad:

Skuggan_
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 829
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 421
Senast: Juli0a
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 081
Senast: Elendil
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 046
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp