Martys bebismaffia!

Ååh alla tjejerna verkar ju ha jättefina bläsar :love::love: Som sin extramamma :D
Alla honorna ser korrekt tecknade ut såhär långt. Med andra ord är det supersvårt att se skillnad på dem :banghead:. Tre av dem får fortfarande ha sina färgglada halsband. I förra kullen såg alla olika ut väldigt snabbt vilket var väldigt smidigt. :)
 
Vad tror ni om godis-tema på kullen? Pappan heter ju trots allt Dumle ;). Det är nog det eller SATC som det lutar åt. På godistemat tänker jag mig namn som typ "Fizzy Bubblizz", "Milky dream", "Soda Pop", Pim-Pim", "Banana Bubs", "Jelly-Bean" och "Tutti-Frutti". Man kan ju också ha kortare godisnamn som typ "Plopp", "Geisha", "Fruxo", "Polly" osv. Men de namnen är ju inte riktigt lika roliga :). Har ni tips på några roliga godissorter så får ni gärna hojta. Och vad är tjejnamn och vad är killnamn när det gäller godis? "Banana bubs" kanske kan bli en Bubben, dvs kille? :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu gör jag en egen tråd istället för att spamma för mycket i bildtråden. Här kommer jag uppdatera en del om den kattungekull som föddes...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
13 020
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp