Martys kattungetråd

Vad tråkigt :( Han såg så himla fin ut!
Han är jättefin! En vän ska komma och kolla på honom på fredag. De är intresserade av att ställa ut, vilket skulle vara jättekul! Jag håller en tumme för att han hamnar där. Då har jag möjlighet att träffa gosproppen även framöver :).

@Jenka Du får ge med dig och skaffa en ragdoll helt enkelt! Jag kan inte bestämma mig för var jag ska låta Désirée hamna.
 
Han är jättefin! En vän ska komma och kolla på honom på fredag. De är intresserade av att ställa ut, vilket skulle vara jättekul! Jag håller en tumme för att han hamnar där. Då har jag möjlighet att träffa gosproppen även framöver :).

@Jenka Du får ge med dig och skaffa en ragdoll helt enkelt! Jag kan inte bestämma mig för var jag ska låta Désirée hamna.

Free of charge hem till mig :angel:
 
Ja alltså jag hade ju inte heller tackat nej :love: :love: Men min dam här hemma verkar uppenbarligen trivas bäst som ensamkatt så jag ska bespara henne en liten terrorist :D
 
Han är jättefin! En vän ska komma och kolla på honom på fredag. De är intresserade av att ställa ut, vilket skulle vara jättekul! Jag håller en tumme för att han hamnar där. Då har jag möjlighet att träffa gosproppen även framöver :).

@Jenka Du får ge med dig och skaffa en ragdoll helt enkelt! Jag kan inte bestämma mig för var jag ska låta Désirée hamna.

Ja det lutar mer och mer åt det, faktiskt. Men det är nog klokt att vänta några månader.
 
Nu är alla kattungarna tingade! I helgen blev Calle tingad av min vän, och ikväll blev Désirée tingad av en barndomsvän till mig. Jag har haft svårt att bestämma mig för vem som skulle få köpa Désirée. Jag har massor intressenter men inte kattungar så det räcker till alla. Sen igår så hörde en barndomsvän av sig. Vi har inte umgåtts på säkert 12 år, men då kändes det så rätt så jag beslöt mig för att de fick komma och kolla. Det blev ömsesidig kärlek och de kunde inte motstå fina Désirée. Nu ska jag bara fokusera på att njuta av dessa underbara skapelser i 2 veckor till, sedan är det dags att lämna dem ifrån mig :heart
 
Kattungarna har passerat 11 veckor och jag har till sist fått tummen ur och tagit lite nya bilder. Får ju passa på, för snart flyttar de! Bara lilla Birgitta som stannar här.

Min lilla skatt, Birgitta :heart






Underbara Désirée :love:




 
Margaretha tar nästan andan ur mig - jösses vilken liten sötnöt! (Ja, det är de allihopa, men M har något visst ändå!) :love:
 
Haha prinsens sista bild! :laugh: Han ser så go ut med mycket go :D Jag håller tummarna att han ställs ut, skulle vara intressant att se vad domarna säger om honom.

Och lilla Christina, vilka söta fläckar hon hade! De verkar nästan ha förökat sig sen sist jag tittade in här :p

Ååååh Désirée :love: :love: Precis sådär ser min drömragdoll ut :love: Så vacker!

Men jag tror att du väljer rätt med Birgitta ändå, hon känns rätt :) Allt varmt lycka till med henne!
Och tack (kanske :cautious: ) för alla bilder åt oss kattungesugna här på buke :love: Helt underbart att få följa med på resan :)
 
Haha prinsens sista bild! :laugh: Han ser så go ut med mycket go :D Jag håller tummarna att han ställs ut, skulle vara intressant att se vad domarna säger om honom.

Och lilla Christina, vilka söta fläckar hon hade! De verkar nästan ha förökat sig sen sist jag tittade in här :p

Ååååh Désirée :love: :love: Precis sådär ser min drömragdoll ut :love: Så vacker!

Men jag tror att du väljer rätt med Birgitta ändå, hon känns rätt :) Allt varmt lycka till med henne!
Och tack (kanske :cautious: ) för alla bilder åt oss kattungesugna här på buke :love: Helt underbart att få följa med på resan :)
Har varit kul att dela med mig av alla bilder till er också. Idag är de 12 veckor :heart. Helt otroligt vad tiden har gått fort. Jag hinner nog dela med mig av en omgång bilder till innan de flyttar, och sen kommer ni ju få fortsätta följa lilla Birgitta i de övriga kattrådarna såklart.

Min drömragdoll ser nog ut som Désirée också, rent teckningsmässigt :love:. Någon gång ska jag ha en brun mitted, så är det bara! Men jag tror också att jag gör rätt i att behålla Birgitta. Sen att Birgitta är en otroligt charmig liten tjej också gör att valet ändå kändes ganska lätt till sist.

Första utställningen för Birgitta och Calle blir i slutet av januari i Örebro om allt går som det ska. Det ska bli väldigt kul att för första gången visa upp sina eget uppfödda katter! Det känns som något speciellt :heart
 
Har varit kul att dela med mig av alla bilder till er också. Idag är de 12 veckor :heart. Helt otroligt vad tiden har gått fort. Jag hinner nog dela med mig av en omgång bilder till innan de flyttar, och sen kommer ni ju få fortsätta följa lilla Birgitta i de övriga kattrådarna såklart.

Min drömragdoll ser nog ut som Désirée också, rent teckningsmässigt :love:. Någon gång ska jag ha en brun mitted, så är det bara! Men jag tror också att jag gör rätt i att behålla Birgitta. Sen att Birgitta är en otroligt charmig liten tjej också gör att valet ändå kändes ganska lätt till sist.

Första utställningen för Birgitta och Calle blir i slutet av januari i Örebro om allt går som det ska. Det ska bli väldigt kul att för första gången visa upp sina eget uppfödda katter! Det känns som något speciellt :heart
Ja brun mitted har onekligen sin charm :love: Vill också ha!

Åh kul med utställningen, synd att jag inte bor i Örebro längre. Hade varit kul att få se dem :D Håller tummarna!
 
Bjuder på ett par sista bilder i den här tråden innan vi går över och hänger i den vanliga bildtråden. Igår besiktades alla utom Désirée som tyvärr lyckats stuka till sig, så hon blir kvar en vecka extra. De övriga besiktades utan problem och är nu flyttklara. Carl Gustaf flyttar ikväll och Margaretha och Christina flyttar imorgon. Har varit en underbar tid med dessa små, och jag hoppas få njuta av flera kattungar här hemma inom sinom tid :heart.

Birgitta






Christina




 
Där slutade sidan jag brukar ladda upp bilderna på fungera... så resterande bilder får ni helt enkelt vänta på.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Då så! Nu kommer på allmän begäran äntligen tråden om min (eller egentligen Lumis) bebismaffia. De jobbar hårt på sin söthet och för...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 666
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp