Martys kattungetråd

Sista bilderna :)

Maggan, som i lördags flyttade till ett pensionärspar. Hon får även en storebror i form av en ragdoll på 1,5 år :).






Carl Gustaf. Fina Calle som flyttade hem till min vän i fredags. Han fick också en storebror vilket jag tror passar honom perfekt. Han är en sån tuffing :).






Nu är det rätt tomt där hemma. Det är endast Birgitta och Désirée kvar. Dessie har inte ont i sitt ben längre och ska veterinärbesiktas på torsdag inför flytt på fredag. Sedan är vi nere på det lilla antalet 4 här hemma. Egentligen en för mycket, men så kan det bli :)
 
För att vara din första kull så var det verkligen lyckat @Marty! Även om såklart att alla är fina så kan jag inte låta bli att tycka att det är något speciellt med Calle och Birgitta :love: Kanske för att deras vita tecken är så jämna och fina, känns som att det kan vara svårt att få fram.
Och vilka kinder (eller heter det noskuddar..?) Birgitta har nu när jag jämförde med Christina, wow! Blir intressant att se hur hon utvecklar sig trots att jag vet inget om sånt :D

Jag vill ha en liten färgkopia av Désirée någon gång dock :love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Då så! Nu kommer på allmän begäran äntligen tråden om min (eller egentligen Lumis) bebismaffia. De jobbar hårt på sin söthet och för...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 664
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp