MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 4

Alltså, något får mig att tänka att introt var bättre än vad många av bidragen kommer vara under kvällen...
 
Försöker se via svt play men står bara igen sändning? :(

En kompis kollar från Thailand. Hade samma problem men nu har hon fått igång det.

Själv är jag bakis och har inte ätit middag ännu pga väldigt sen semmelfika hos en kompis. Så oklart om jag ska vräka i mig snacks till mellot eller fixa middag :laugh::o
 
Redan delade uppfattningar här hemma i soffan. Jag gillar inte första bidraget, morsan gillar det. (Fast nu sa hon att hon skulle somna om hon var från annat land och såg det här på Eurovision :p )
 
Bara för att hel grejen är så otippat, så känner jag att jag måste berätta att i efterhand så har jag förstått att jag med största sannolikhet är buksvåger med Sara Varga och blev lite two-timed :D (det här var längesedan)
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 419
Senast: Lingon
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 520
Senast: cowgirl81
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
6 492
Senast: Piaff
·
Äldre Förlåt för jättesen tråd :( Lovar att bättra mig! Hur som helst är det redan dags för deltävling 3 i melodifestivalen!! :nailbiting...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
7 498
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp