Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 4

Tycker Loreen var bäst ikväll iaf, även om jag tyckte numret kändes lite konstigt i början.
Hon sjunger ju otroligt bra! :love:
 
Jag älskar Loreens röst och hur låten låter MEN jag hör inte vad hon sjunger (något jag aldrig någonsin brukar ha problem med när det gäller musik annars) och med tanke på hennes beskrivning av låten och låtens namn så känns det lite tokigt...
 
Jag tycker inte nån låt var nåt att hänga i granen :o. Hejar dock på Jon Henrik, vore coolt om jojk fick representera Sverige i eurovision.
 
Oj, jag gillade inget bidrag ikväll! Visserligen flera bra sångare men ingen låt som kändes som en vinnare.
 
Loreens röstkontroll alltså :love:

Vill ha henne och Fjällgren i final men årets mellopublik tycker inte som jag. Det har de visat genom skicka alla anonyma poplåtar. Därför går säkert laijjånns vidare. :wtf:
 
Jag hann precis hem såg sista låten. Såg snabbgenomgången ingen som fastande. Gillade inte Loreen konstig låt
 
Jag älskar Loreens röst och hur låten låter MEN jag hör inte vad hon sjunger (något jag aldrig någonsin brukar ha problem med när det gäller musik annars) och med tanke på hennes beskrivning av låten och låtens namn så känns det lite tokigt...

Håller med, jag hörde inte ett ord av vad hon sjöng! Ett enda stort svammel. Även om hon såklart är fantastiskt duktig på att sjunga.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 554
Senast: Lingon
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 664
Senast: cowgirl81
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
6 692
Senast: Piaff
·
Äldre Förlåt för jättesen tråd :( Lovar att bättra mig! Hur som helst är det redan dags för deltävling 3 i melodifestivalen!! :nailbiting...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
7 605
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp