MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 4

Jag gillar verkligen hur Les Gordons låter, bortsett från sångaren... han har lite för ljus och mesig röst för min smak, samtidigt gör det ju att det inte blir som "allt annat" vilket jag gillar. Hm. Nåja. Favorit såhär långt!
 
Sångaren låter som en trettonåring som försöker sjunga Bieber-karaoke. Fattar inte hur han kan ha en så barnslig röst när han sjunger. Han lät ju normal när han pratade. :cautious:
 
Den som har jämfört dom här med the hives och mando diao måste ha ätit nåt olämpligt!

Ja alltså det hamnar ju lite i den genren med soundet men låten i sig är ju väldigt blek i jämförelse med dom stora banden.
Men det låter ju lite indierock/britpop-aktigt från 00-talet.
 
Sångaren låter som en trettonåring som försöker sjunga Bieber-karaoke. Fattar inte hur han kan ha en så barnslig röst när han sjunger. Han lät ju normal när han pratade. :cautious:
:rofl: :rofl:

Låt 4 nu. Morsan tycker att det är skrikigt. Jag håller nog med. Morsan fortsätter med att det känns som om Wiktoria bara vill stå och visa upp sig. Jag orkar inte bry mig om tvn nu, misstänker dock att jag hade gillat texten om man gjort helt annan melodi, bytt ut sångerskan osv... ("herregud, tar låten aldrig slut?!" Sa morsan nu)
 
Wiktoria är så proffsig men låten fastnar inte hos mig. Hon borde dock skippat piruetten när hon måste stappla runt och kolla var hon sätter fötterna. Dessutom ser hennes säng så billig och fel ut på den här scenen.
Oj. Hej slutet. Det var abrubt :cautious:
 
Jag och morsan suckade nu varsin gång. Kort därefter sa hon: "som om det inte var nog har hon nattlinnet kvar på sig!"

Kort sagt, vi är inte imponerade av låt nr 6.

"Vaggvise-VM".
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 404
Senast: Lingon
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 516
Senast: cowgirl81
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
6 489
Senast: Piaff
·
Äldre Förlåt för jättesen tråd :( Lovar att bättra mig! Hur som helst är det redan dags för deltävling 3 i melodifestivalen!! :nailbiting...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
7 485
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp