Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmm, ja, jag tror att det skulle funka bra. Blir svart i tre olika nyanser, men gör kanske ingenting? Hur som helst stannar jag så kort tid jag bara kan.

Det fina med svart i olika nyanser är ju att det inte skär sig så mycket som exempelvis rött i olika nyanser, sedan tror jag inte direkt någon kommer syna din klädsel så sett.
 
Ska på begravning nästa vecka. Min mammas kusin har dött, hon och mamma var parhästar som små och umgicks mycket intensivt. Problemet är att jag inte har något att sätta på mig. Jag har en ganska kort svart manchesterklänning, men frågan är om den är för kort - halvvägs upp på låret. Kanske om man tar ett par svarta stövlar till?

Uff, har gått upp i vikt så ingenting passar längre :meh: Gissar att det blir en traditionell svensk begravning, dvs inget kom alla i blommiga kläder osv. Mina svarta byxor är urtvättade. Svart kjol har jag, men ingen snygg top/kofta att ta på mig.
Svarta tights under? Då kan inget störa ögat.
 
Fantastisk seger idag :love:

Och vet ni vad, jag har haft så otroligt roligt med spelarna i helgen. Tror ni att vi kan göra om det nästa helg? :D
Inget lallande och fjamsande utan bara roligt och skämtsamt. Det är så skönt med folk som man kan skämta med åt alla håll. En väldigt rå men hjärtlig ton. Precis som jag är van från min uppväxt.
 
Min dator tyckte det var läge att uppdatera sig under tiden jag var borta, så nu har jag hunnit äta en halv pizza och den har kommit till 7 % :banghead: Jag får väl ställa mig och diska då :meh:
 
Jag har borstat min hund...
Folk klagar på Husky, dom har uppenbarligen aldrig borstat en cavalier :rofl:
Hon är dessutom klippt O_o :p
Nu förtjänar jag att slöa i soffan :D

(Å hon bara är du inte klar snart matte med världens valpögon :love:)
AQKAAAAC2hFodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTliZWI4ZTQyYTZiMjI0MmIxYThhNTY4LmpwZw
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 349
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 193
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 784
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 171
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp