Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tårtkalaset hos grannen blev lyckat som vanligt, jycken var "lite lätt" understimulerad så han kastade sig över mig vilt morrande :eek: så matte fick rädda tårtan när jag kom, rädda mig hade hon inte en tanke på, precis som vanligt alltså. :meh:
 
Kan böja mitt kattbitna finger igen :D
Trodde inte ett finger kunde bli så stort som det blev O_o Fortfarqnde rejält svullet, men går åt rätt håll nu. Sovit bort hela helgen, mått rätt risigt, nu ikväll börjar jwg känna mig som människa igen. Penicillinet funkar tydligen ;)
Lite dyster över att inte kunnat rida, men det uppvägs av att se hur kattungen mår som en prins hemma hos mina föräldrar, blir grymt bortskämd och trivs. Inget pip och klamra sig fast i mig när vi sågs, han har ju ett hem nu och inget bläigt stall att bo i. Gå ut vägrar han nu, vänder på tröskeln och springer in. Så glad att det löste sig så!
 
Kan böja mitt kattbitna finger igen :D
Trodde inte ett finger kunde bli så stort som det blev O_o Fortfarqnde rejält svullet, men går åt rätt håll nu. Sovit bort hela helgen, mått rätt risigt, nu ikväll börjar jwg känna mig som människa igen. Penicillinet funkar tydligen ;)
Lite dyster över att inte kunnat rida, men det uppvägs av att se hur kattungen mår som en prins hemma hos mina föräldrar, blir grymt bortskämd och trivs. Inget pip och klamra sig fast i mig när vi sågs, han har ju ett hem nu och inget bläigt stall att bo i. Gå ut vägrar han nu, vänder på tröskeln och springer in. Så glad att det löste sig så!
Blev du så illa kattbiten?!:eek:
 
Jag är så kass på att hitta nya versionen av tråden (dvs när jag inte ser min egen avatar i miniversion intill tråden) när den heter något med "pysslar", för då tänker jag att det är en tråd som handlar om just pyssel och bläddrar vidare :cautious:
Oftast hittar man länk till nya tråden i den gamla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 363
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 214
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 816
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 173
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp