OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Tog över två timmar här, trots VÄLDIGT trött mini.
Han fungerar urbra på dagiset men här hemma har det blivit jobbigt. Han är konstant trött men sover för lite, gick upp vid 5 imorse, dagis började nio och han hann sova 15 min innan...
 
Sv: OT tråden nr 14

Ok då gick det fortare för oss, 1.5timme här :p
Kan det inte vara en invänjningsperiod bara då? Hur länge har han gått på dagis nu? Hur mycket sover han på dagis? Kanske kan han sova ett längre pass där
 
Sv: OT tråden nr 14

Vi är på inskolning:) Har bara gått 2-3 timmar varje dag hittills men det räcker. Sover ingenting på dagis och kommer nog inte göra heller då jag har chans och hämta honom innan vilan.
 
Sv: OT tråden nr 14

Då blir det säkert bättre om ett tag när han blir mer inne i det :)
Mini var sådär i början också, även nu efter sommaren när han varit hemma mest . Du kan inte hämta honom i vagn så kan han sova/vila på hemvägen?
 
Sv: OT tråden nr 14

Jo, om jag vill gå närmare milen på 80-väg:p
Han brukar somna till i bilen sen tar vi in honom så han sover i sin säng, han sover ovanligt länge för att vara honom då men det räcker tyvärr inte.
 
Sv: OT tråden nr 14

Ah ok, nej det är väl inte så lyckat kanske ;)

Är det fler som har problem med fb idag?
Laggar som tusan ju, försöker spela Kings road men det går inte
 
Sv: OT tråden nr 14

Tror inte man kan se för mycket Futurama. :)

Det är väldigt bra kunskap att ha i spel, framför allt! Spelade ett ordförklaringsspel där man ska förklara ord för lagkamraterna, men motståndarlaget också får gissa och den som gissar rätt först får poängen med familjen en gång, jag och syrran mot våra föräldrar. Hon skulle förklara telefonkiosk och säger "I Futurama, när Fry går in i en självmordsmaskin, så tror han att det är en sånhär". Vår poäng var aldrig hotad där. :D
 
Sv: OT tråden nr 14

Haha, underbart :D Synd att det bara är jag i bekantskapen som gillar Futurama så mycket att jag fattar en sån referens .. :p
 
Sv: OT tråden nr 14

Futurama är asbra :D

Sov till kvart i ett idag O_o
Helt galet men skönt var det.
 
Sv: OT tråden nr 14

Har bevittnat räddningsarbete från balkongen ikväll, räddningstjänsten kom och drog upp någon ur vattnet utanför... Lite läskigt. :/
 
Sv: OT tråden nr 14

Jodå det har jag, men har blivit lite lite sömn i veckan så var väl därför.

Heddin: Åh vad läskigt :crazy::(
 
Sv: OT tråden nr 14

oj vad läskigt! men det går bra ska du se!

jag sitter och känner mig irrationellt jättedeppig. borde inte men är det ändå. helt utan anledning. yay me.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 492
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 994
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp