Bukefalos 28 år!

OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Att känna igen känslan och acceptera den har hjälpt jättemycket). Jag kan liksom konstatera att den finns där och tillåta mig själv att minska på måsten och lägga mig i soffan och sura ett tag. Sen släppa det (eller göra något bra av det). Så oftast håller inte jorden på att gå under längre, men det känns ju ändå inte bra.

Dejt är aldrig fel! (Fast jag missade anledningen tror jag? :p). Lite sent nu bara.
 
Sv: OT tråden nr 14

Hahahaha!! Bra där! ;)

Ok, får kolla upp helt enkelt. :)

Mirre, inte här heller! ;)

Jenka - Vad bra, hoppas att det kan göra så du bryter än tidigare och sedan jobbar bort det helt. Det är iaf mitt långsiktiga mål. ;)

Jag tänkte en OT-trådsdejt, i annat fall sitter jag på jobbet men du är så välkommen hit om du vill. ;)
 
Sv: OT tråden nr 14

kl
Jag var ute igår för första gången på tre år, blev bara tafsad på 1,5 gång!
Men fick inte till någon rolig fylla (en sån där ska jag spy? Jag är inte ens full?) och dessutom pajade Harry, 600 kg mitt knä tidigare under dagen då vi försökte lasta i två timmar innan vi gick upp och gick med honom.
 
Sv: OT tråden nr 14

Inte downhill i cykel, longboard! De åker i 80++ km/h ner för Tabergtoppen på en liten träbräda!
Sambon är där och tar kort idag, hade gärna följt med men fick inte plats i bilen..

Nu har svärföräldrarna plockat bort mig från Facebook (buhu ;) ).

Tittar på Hotel rescue. Det är riktigt kul ju!
 
Sv: OT tråden nr 14

Longboard??? :eek: :eek: :eek:
Fy faaaan vad läskigt det låter!! Men ja, kul för de som vågar, det är nog galet roligt att titta på! :D

Åhnej!! Hur ska du överleva det här nederlaget? ;)

Vad är det? Hotel som går dåligt och de ska få det att gå bra?
 
Sv: OT tråden nr 14

Herregud, jag höll på att dö när jag stod på en longboard på plant underlag... Livsfarligt ju!
 
Sv: OT tråden nr 14

Jo, trevligt folk gjorde den bra :)
Knät är mycket bättre idag! Inte varit så extremt bakfull (illamående) och nu har vi varit och köpt kläder till mini (10 byxor+10 tröjor begagnat is the shit)
och ätit falafelrulle!

Nu är jag ledig ett tag och ska verkligen njuta!!
 
Sv: OT tråden nr 14

Vill med vara ledig!

Kl

Dagens i-landsproblem... Min shaker har gått i sönder. Har inga petflaskor hemma som jag kan ha min frukostsmoothie i...
 
Senast ändrad:
Sv: OT tråden nr 14

Blä för tandläkarbesök. Hoppas det går bra!

Själv laddar jag för operation i morgon, inte speciellt taggad ;)
 
Sv: OT tråden nr 14

Titta här
thumbs_tdc-13-53.jpg


Album

Folk är galna! Det kom massor med regn och ändå åkte de.. Och vilken balans! Helt sjukt..
 
Sv: OT tråden nr 14

Nja... ingea problem med hål eller tandläkarskräck men har svårt att förstå mig på dem och vet inte om jag är så nöjd med besöket. Fick en av två saker fixade, drn andra var tydligen onödig... (tråd eftet tandställning).

Vad är det för operation?
 
Sv: OT tråden nr 14

Åh kära Luleå!!!!! Du anar inte hur mycket jag vill ha jobb där! Kul för dig! :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 173
Senast: Jahaja
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 635
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 617
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp