OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Men åh vad kul! Håller tummarna för dig!
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja tack :D Nåja tur att Värmland är helt okej eftersom jag lär bli kvar ett tag :p

Luleå är långt bort, men jag överlevde en flytt hit så klart du överlever Luleå o du hamnar där! Vart är det du sökt jobb?
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja tack :D Nåja tur att Värmland är helt okej eftersom jag lär bli kvar ett tag :p

Luleå är långt bort, men jag överlevde en flytt hit så klart du överlever Luleå o du hamnar där! Vart är det du sökt jobb?

Det är på lindab panel. Det tråkiga om det skulle bli flytt, är att lämna hästen.:(
 
Sv: OT tråden nr 14

Vill inte utsätta henne för den resan. :( Sen så vill jag inte bo där uppe för evigt. Hon börjar bli gammal. :(
 
Sv: OT tråden nr 14

Skulle bara ta bort tandsten, men sen var där två tänder lösa. Ska vara glad att det bara är småsaker.
 
Senast ändrad:
Sv: OT tråden nr 14

Min sambo söker jobb i västra götaland, du får tänka positivt att du inte behöver lämna ditt barn iallafall:p

kl
Mini vaknade vid 6, gick ner och la sig på soffan. Nu är han iallafall igång och jag väntar på att vi ska åka till dagis kl 9.
 
Sv: OT tråden nr 14

Min sambo söker jobb i västra götaland, du får tänka positivt att du inte behöver lämna ditt barn iallafall:p

kl
Mini vaknade vid 6, gick ner och la sig på soffan. Nu är han iallafall igång och jag väntar på att vi ska åka till dagis kl 9.

Det gör jag ju inte, men det är ju så långt borta.;)

Lycka till med dagis!
 
Sv: OT tråden nr 14

Det gick bra på dagis, de hade aldrig sett ett barn bry sig så lite om sin förälder första dagen på inskolningen:p
 
Sv: OT tråden nr 14

Hur kan något vara OT i en OT-tråd? :p

Jag har kommit fram till att en del är födda idioter. Det är inte deras fel, de bara är såna.
 
Sv: OT tråden nr 14

Haha:rofl: Min hjärna är helt någon annanstans idag! Tog precis en tablett så jag hoppas att den återvänder snart!
 
Sv: OT tråden nr 14

Hundvakt idag :)
Till två superfina goldentikar, jättemysiga och otroligt väluppfostrade. :love:
Underbara hundar verkligen
 
Sv: OT tråden nr 14

Väldens underbaraste ras! Saknar min gamling.

Jag är sjukt trött. Ganti har uvi... Hoppas antibiotikan börjar verka snart...
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja de är underbara, vi är sugna på en i framtiden.
Blir ju inte mindre sugen nu :D
Nej, stackars Ganti :( hoppas medicinen hjälper.

Håller på och nattar mini som vägrar somna, som alltid gör han allt annat än att sova. Nu kom sambon hem också, kul iof men hade sett fram emot en stund för mig själv. Men nej, för det tar halva kvällen och natta. Suck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 492
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 993
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp