Bukefalos 28 år!

OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Jag tycker att det brukar gå att hitta gula ( i den lilla mån jag hittar ivf, det är inte så mycket :p) hösten igenom, även om det mest är trattar och trumpeter jag plockar framåt höstkanten. Längtar till att de börjar komma upp! :d
 
Sv: OT tråden nr 14

Fy då. :( Vad är det du har prestationsångest för? Jag tycker du verkar ha det så himla bra överlag i ditt liv? :) Är det något du borde ha prestationångest över eller är det bästa att bara träna bort prestationsångesten?

Kram!
 
Sv: OT tråden nr 14

Och så ska jag klaga lite också. Har ledbekymmer sedan länge, och handlederna har börjat krångla asmycket sedan det blev lite fuktigare. Kör med handledsvärmare eftersom det gör ont av minsta lilla drag även om det är varmt när de väl börjar krångla, men det är ju SÅ VARMT. Blir helt galen! Att jag dessutom ser ut som en nedrans mupp gör inte saken bättre, haha.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag sa ifrån ordentligt i morse (svärmor är dessutom uska, hon borde fatta). Slutade med att svärmor satt i ett hörn och grät och svärfar skrek att jag var otacksam och elak. :meh:
Sambon tyckte det var jobbigt, men han lyckades mer eller mindre lugna ner familjen (inkl mig, jag kan ha ett sjujävla humör..). Men det var fortfarande väldigt spänt när vi åkte därifrån.

Vi tröstade oss med sm i downhill! Faan vad coolt! De var sjukt duktiga, några otäcka vurpor men inga skador.

Nu svullar jag chips så jag nästan mår illa!
 
Sv: OT tråden nr 14

Nej, det har jag inte gjort. Är inte så insatt i hur BOT verkar om jag ska vara ärlig. Nu har jag bara vanliga värmande i tyg.
 
Sv: OT tråden nr 14

Uhm, är du elak för att du inte bär de saker du blir sjuk av? Som blivit inköpta fast givaren vet att du blir sjuk av dem? O_o Ooookej.....

Coolt med SM i downhill!! :D Jag har funderat på att börja med MTB, men vet inte när det ska bli av. Min partner har cyklat förut men vet inte hur vi skulle få till det med tanke på mini och så... Får skaffa mig en annan cykelpartner mao. :D Downhill vette tusan om jag skulle våga dock. ;)

Åh, det gjorde jag igår! Nästan en hel påse, sedan hade jag snoront i magen och mådde halvilla i flera timmar. Givande. :meh: Så jag rekommenderar dig att sluta innan det är för sent! ;)

Nu har jag insett att jag inte kan äta chips eftersom jag uppenbarligen inte kan äta det med måtta. Känns som ett bra beslut. :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag tycker för övrigt att det är på tok för lite fart i OT-trådarna numera!

Har ni skaffat er liv på helgerna numera ellerrrrrrr?? ;) :D :D :D
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag skaffade mig ett jobb :p inte just den här helgen dock.

Och ja... numera är jag rätt nöjd med mitt liv faktiskt! :)
Prestationsångest är ett väldigt onödigt problem jag har, över allt möjligt. Vrt inte hur man ska träna bort den bara...
Idag kom den pga hundträning...

Knepigt med handlederna! Har inga bra tips tyvärr. BoT reflekterar hudens egen värme, magneter har jag för mig, och ska funka väldigt bra. Har inte testat själv.
 
Sv: OT tråden nr 14

(Och det är TOTALT ointressant att jag har en boktrave om sju böcker på jobbet som jag borde läsa/läsa ut allihopa! ;)
 
Sv: OT tråden nr 14

Dåååligt!! ;) Ja men dåså, har vi en dejt här ikväll då? ;)

Det låter bra. :)
Ah, jag förstår. Funkar det att försöka ändra ditt tankesätt tror du? Att du liksom lär känna tankemönstret "Aha, prestationsångest igen!", och sedan försöker att rationalisera bort det? Jag jobbar så med mina vårdeppar, jag känner igen dem och inser att det inte är så att livet är pest och pina egentligen utan att det bara känns så just nu och att det kommer att gå över. Det hjälper faktiskt. Kan du inte tänka likadant, typ "Aha, nu kändes det apkasst när träningen med S inte gick som jag hade tänkt/lika bra som förra veckan. Men ja, jag vet ju att prestationsångesten är irrationell och det är klart att det inte kan gå lika bra varje gång, dessutom är hon ung och har mycket hormoner som sprutar i kroppen. Vad kan jag göra för att få det annorlunda nästa gång?". Det kräver ju att du känner igen det till att börja med dock.

Aha, ok. Får kanske läsa på och kolla upp. Dock verkade BOTs handledsskydd enbart sitta nere vid handleden och inget upp mot handen, där har jag också ont tyvärr.
 
Sv: OT tråden nr 14

Njaej, tveksamt. Jag vet inte om jag nånsin nyktrat till under sommaren, om jag ska vara ärlig. Dagarna helt utan alkohol är nog lätträknade... :angel: Igår var jag dock alkoholfri, så kanske. :D

Ang. Back on Track så tror jag de har såna varianter också, de har det mesta. Vantar med. ;) Kolla hemsidan bara! Själv har jag de "vanliga" handledsskydden och knäskydden, tycker de funkar bra. :) Visst, helt tar det ju inte bort ledvärken, men det minskar åtminstone stelheten.
 
Sv: OT tråden nr 14

Åh dem där vantarna ska jag kolla upp.

Hoppas du hade det bra i Dublin, skönt med semester :)

Mammas: Haha nej, inget liv här inte ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 173
Senast: Jahaja
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 635
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 617
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp