Outlander (Diana Gabaldon)

Jag förstår varför man gör som man för med säsongsinledningen men jag hade gärna sett att de första avsnitten var enbart med Claire i nutiden
 
Alltså. Har precis börjat på avsnitt 3...
Stör mig på att de pratar så öppet om sina planer inför tjänarna, Gjorde de verkligen det i boken??
 
Nu måste vi väl ha massor att säga! Säsongsavslutning idag!

Jag gillade säsongsavslutningen! Bra att avsnittet var så långt så man hann med allt ordentligt, tyckte det var känslosamt och grät massor :love:

Men vad jag inte gillade.. Roger! Han ska ju vara svarthårig och värsta hunken? Inte liten tanig historienörd? :D
 
Nu måste vi väl ha massor att säga! Säsongsavslutning idag!

Jag gillade säsongsavslutningen! Bra att avsnittet var så långt så man hann med allt ordentligt, tyckte det var känslosamt och grät massor :love:

Men vad jag inte gillade.. Roger! Han ska ju vara svarthårig och värsta hunken? Inte liten tanig historienörd? :D
LOOOOOOVED it! Nu måste ju ändå säsong 3 börja snart...
 
Nu har jag kollat 8 avsnitt idag:o
Väldigt känslosamt de sista minutrarna av säsongsavslutningen, hoppas det inte dröjer länge till nästa säsong!
Jag tyckte Claire var jobbig de första avsnitten av den här säsongen men det blev bättre på slutet.
Imdb lovar 4 säsonger hittills :love:
Säsongsavslutningen fick 9,7 i betyg :eek:
 
Jag har gjort ett nytt försök med 5e boken (the fiery cross) men tycker inte alls den är spännande.. Någon av er som läst böckerna? Kan man hoppa över 5an? Blir de andra böckerna bättre?
Jag har läst typ halva men kommer inte längre..

Jag tror att det är för mkt stillsamt historiedrama för mig nu..

Ser fram emot nästa säsong på tv iaf!
 
Jag har gjort ett nytt försök med 5e boken (the fiery cross) men tycker inte alls den är spännande.. Någon av er som läst böckerna? Kan man hoppa över 5an? Blir de andra böckerna bättre?
Jag har läst typ halva men kommer inte längre..

Jag tror att det är för mkt stillsamt historiedrama för mig nu..

Ser fram emot nästa säsong på tv iaf!
Det blir mer krig typ. The Fiery Cross är den av böckerna som jag skulle säga är mest stillsam.
 

Liknande trådar

Kultur Hej , jag är ett stort fan av Serien Outlander av Diana Gabaldon . Vet inte hur många ggr jag har sett den och nu väntar jag på säsong 7...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 804
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 454
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 113
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 267
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp