Bukefalos 28 år!

På spåret

Mer Elisabeth Höglund åt folket:bow:

Jag tog Tel-Aviv på 8:an, men annars var det nog bara småpoäng här och där. Vem där var jag faktiskt på väg mot, när jag såg tjejen som spelar Precious, men Göran var ju så ofantligt snabb där!
 
Det var ju spännande in i det sista iaf. Jag hejade på Jesper och Elisabeth så jag är nöjd :D Jag tyckte också det var väldigt svåra frågor idag. Är dålig på Sverige så långt upp, är skåning själv så ;) Hästfrågorna kunde jag dock, hehe, och även Vem där?. Känner mig mycket stolt som klarat tre Vem där? denna säsongen :p

Tre stycken vem där är ju skitbra! Jag har kunnat en, men hade nog kunnat Oprah med om det fick gå lite längre tid.

Gillar Jesper och Elisabeth med så blev inte alltför ledsen, men tyckte Jesper kändes lite clueless ut idag så blev förvånad när jag såg hur mycket poäng de hade.
 
Jag tyckte också det var svårt igår och kände mig rätt så oengagerad, men jag är inte det minsta ledsen för att Elisabeth och Jesper gått vidare :) Iofs gillar jag verkligen Göran och Helena också, men ändå.

Har ni förresten sett att det går att "önska" eller "tipsa" om deltagare till nästa säsong på deras FB-sida? :) Jätteroligt att kunna föreslå någon som en tycker om.

Har ni något drömpar?
 
Har ni förresten sett att det går att "önska" eller "tipsa" om deltagare till nästa säsong på deras FB-sida? :) Jätteroligt att kunna föreslå någon som en tycker om.

Har ni något drömpar?
Oj, vad svårt! Annika Lantz hade jag tyckt varit kul, men jag vet ju inte hur mycket hon kan om sånt här.

Jag gillar folk med nördkunskaper, typ Fredrik Lindström som kan allt om språk och kungar. Så gärna någon i den stilen. Hur gammal är Herman Lindqvist nu för tiden?
 
Oj, vad svårt! Annika Lantz hade jag tyckt varit kul, men jag vet ju inte hur mycket hon kan om sånt här.

Jag gillar folk med nördkunskaper, typ Fredrik Lindström som kan allt om språk och kungar. Så gärna någon i den stilen. Hur gammal är Herman Lindqvist nu för tiden?

Har inte Annika varit med tidigare? Hon känns iaf som en person med rätt bra koll på omvärlden, så jag håller med om henne. :)

(Herman har jag ingen koll på ;))

Själv skulle jag gärna se Liv Strömquist, Nanna Johansson och Lotta Lundgren i nästa säsong :)
 
Jag gillade Hoahoa och Stefan Holm också, det måste ju finnas fler idrottare som kan mycket ?! Någon fotbollsspelare?

Politiker kan ju vara kul, men de brukar inte vara så duktiga... Carl Bildt kanske?

Ingen annan som har önskepersoner?
 
Har inte Annika varit med tidigare? Hon känns iaf som en person med rätt bra koll på omvärlden, så jag håller med om henne. :)

(Herman har jag ingen koll på ;))

Själv skulle jag gärna se Liv Strömquist, Nanna Johansson och Lotta Lundgren i nästa säsong :)
Jag tänkte också på Lotta Lundgren, men undrar om de tar med henne efter Haagarna? Bea Uusma hade också varit kul!

Men Annika tror jag inte har varit med... Appelgren har varit med, Anna Mannheimer också.
 
Jag tänkte också på Lotta Lundgren, men undrar om de tar med henne efter Haagarna? Bea Uusma hade också varit kul!

Men Annika tror jag inte har varit med... Appelgren har varit med, Anna Mannheimer också.

Svårt det där! Men det borde ju inte vara omöjligt att få med henne (fast kanske inte i par med Erik Haag då)

De skulle kunna para ihop Annika Lantz och Stefan Livh och ha dem som nästa års radiopar.

Eller kanske Christine Meltzer och Carina Berg?
 
Svårt det där! Men det borde ju inte vara omöjligt att få med henne (fast kanske inte i par med Erik Haag då)

De skulle kunna para ihop Annika Lantz och Stefan Livh och ha dem som nästa års radiopar.

Eller kanske Christine Meltzer och Carina Berg?
Ja! Christine och Carina hade varit kul!

Lotta kanske kan vara med GW? Fast sändningstiden är ju begränsad ;)
 
Har inte vågat gå in i tråden förrän nu eftersom jag missat båda senaste programmen och inte hunnit se ifatt förrän nu :D MEN vad spännande, kul med E&J även om Göran och Helena är roliga också. Vilken av semifinalerna är det nästa vecka?
 
Läste att Ulf Lundell erbjudits att vara med nästa år. Jag kan nog tänka mig andra deltagare jag hellre har med ;)
 
Har ni något drömpar?

Jag skulle absolut kunna tänka mig Carolina Kluft och Pernilla Wiberg eller Anja Pärson kanske. Starka kvinnor med tävlingsinstinkt, har ju ingen aning om hur duktiga de är eller om de tycker sånt här är kul men de har ju alla avslutat karriären som aktiva idrottare. Jag tror på Carro och Pillan i ett par, det hade varit jättekul att se. Har inte FB själv men man kanske kan maila sitt förslag, nån som vet? Tycker förövrigt det var jättekul att Jesper och Elisabeth gick vidare, de är verkligen ett så skönt par och kompletterar varandra bra och har en härlig avspändhet i sitt sätt också.
 
Ja, vad säger vi om kvällen?
Jättesvårt tycker jag! Nästan snudd på tråkigt när jag satt såhär på ungefär hälften av frågorna :confused: Och tråkigt att det var så svårt för Erik och Kjell (jag gillar ju verkligen dem) och att de missade första resan.
Men Fredrik och Filip var ju helt klart det bättre laget, så de förtjänar definitivt sin finalplats.
 
Ja, vad säger vi om kvällen?
Jättesvårt tycker jag! Nästan snudd på tråkigt när jag satt såhär på ungefär hälften av frågorna :confused: Och tråkigt att det var så svårt för Erik och Kjell (jag gillar ju verkligen dem) och att de missade första resan.
Men Fredrik och Filip var ju helt klart det bättre laget, så de förtjänar definitivt sin finalplats.
Ja, det var svårt. Jag tog Havanna tidigt, men annars var jag ganska borta tycker jag. Eller, jag tog religionen som vissa kubaner utövar också, har nämligen stött på den i mitt förra jobb :D
 
Jag ser fram emot en final med Filip och Fredrik mot Jesper och Elisabeth, det borde kunna bli jättebra! (Även om jag gärna ser Jason i final med, bara för att han är min favoritperson)
Ska genast gå in och önska till nästa säsong :D

Tog dessutom Stockholm på mätinstrument-ledtråden, lurigt att ha Sverige två gånger om!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 382
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 707
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 489
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 154
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp