Real women have curves?

Har också märkt det.
Är det avundsjuka? Hackar man på dom bara för att andra gör det? Osv.

Dels hackar man väl på majoriteten, för det helt enkelt mer accepterat. Minoriteter får man inte hacka på, (tycker självklart, om det inte framgått, att man inte ska hacka eller mobba någon) det är ajabaja.
Man får hacka på "fotbolls tönten" för det finns en större mängd av dem som gillar fotboll, men att hacka på "tjehjulingscyklisten" eller whatever som är ovanligt, är NONO. Eftersom man inte ska hacka på dem som är annorlunda eller mindre accepterade.
Vet inte om min poäng kommer fram.. hoppas någon förstår vad jag försöker få fram.

Helt enkelt det är mer okej att hacka på smala eftersom det är åtråvärt och majoriteten av de som syns i media är smala. Vilket är helt åt helvete ärligt sagt.
Tycker också vi alla bara borde sluta fokusera och objektifiera kvinnors kroppar. Det är vi kvinnor som är med och gör det okej att t ex män för lov att se på oss så. Som objekt.
 
Varför ska hon behöva kolla upp saker och varför får hon inte bli kränkt när folk kränker henne för hur hon ser ut? Det är ju säkerligen inte enbart en grupp på internet som har gjort att hon känner som hon gör.

Det har att göra med att man säger att någon inte är kvinna vara för att de inte har kurvor, fett, muskler osv. Det är så jäkla dumt att det inte är klokt.
Det är ingen som kränker just henne, det är någon som skriver att de föredrar rundare kvinnor. Hon kanske inte faller in där, nej, men kan ts inte acceptera att vissa inte älskar hennes kroppstyp? Att någon tycker om något som hon inte har? Har hon inte förståndet nog att inse att det är någon som tycker så, inte att det är lag? Det är ingen som prackar på henne det. Vill ts känna sig som att hon har kurvor får hon väl det.

Att det gör en kräkfärdig är att man rättfärdigar shaming av smala med att tjocka har det så mycket värre. Och att klanka ner på smala gör att tjocka känner sig bättre. Varför inte vara lite snäll och inte klanka ner på någon? Det kanske vore något?
Att du inte kan argumentera utan att lägga in uttryck som "*Kräks lite i munnen*" är det jag reagerar på.
Klart man kan vara snäll, i en värld där alla framhävs lika mycket så fungerar det utmärkt. Synd bara att vi inte lever där.


Så smala människor som mår dåligt mår dåligt för att de är sjuka och att det är deras problem? Tack för ännu en spottloska å de smala människor som lider. Sen så drar du upp ätstörningar igen. Är smal = spy?
Jag ser det som att sjukdomen (och därmed orsaken till sjukdomen) är deras problem. Jag trodde vi pratade enbart om mår dåligt som i sjuka, men visst, alla är vi människor och kan må dåligt över nästan vad som helst. Smal är inte lika med spy, men att regelbundet spy ser jag som att man är sjuk, och är man sjuk i den sortens sjukdom blir man ofta smal.

Min sambo är väldigt smal och får stå ut med det mesta när det gäller kommentarer om detta. Själv är jag inte i närheten av smal längre. Men han äter mängder och går inte upp i vikt. Men visst han måste ju spy för han är ju smal.

Samma här, fast jag är väl medium. Noterat ;)

Att tjocka aldrig får någon bekräftelse om att det är som du säger "synd om" stämmer inte direkt. Det anses vara elakt att kommentera en tjock människas vikt och utseende. Men att påpeka mängden mat en smal äter eller att ta sig friheter när det gäller deras vikt är socialt accepterat.

Du får gärna ge exempel på när tjocka får bekräftelse, jag kan inte komma på något tillfälle alls.
Visst är det elakt att på ett elakt sätt kommentera vem som helst, jag har fortfarande inte sagt något annat...

Sen så får jag be om att du slutar lägga ord i munnen på folk. Det är ingen som skriver att det inte är synd om tjocka. Det är ingen som skriver att tjockisen som inte kan springa borde få lite mer skinn på näsan för bu fucking hu för den tjockisen liksom.

Nej. För så är det inte. Folk reagerar på det faktum att det är ok att shaming mot kvinnor är acceptabelt.

Det är ingen som skriver att det är mer synd om smala som får skit.

Däremot skriver folk att det är synd om tjocka och att smala som får skit ska ta det med en klackspark. Det är allt annat än okey.

Nej, så är det inte. Om det vore så att den här tråden bara handlar om att "Folk reagerar på det faktum att det är ok att shaming mot kvinnor är acceptabelt. " så håller jag med. Snälla, sätt upp människor i alla tjocklekar på tv, film, reklam etc etc. Då håller jag med dig.
Ni är emot lika bekräftelse till alla, det är det jag ställer mig frågande till.

Varför är det så jävla svårt att kanske tänka att dumma kommentarer och shaming oavsett kroppstyp gör ont? Hur svårt kan det vara?
Visst är det så, men om du kommer på sju ställen där tjocka får bekräftelse framför smala så lägger jag ner.

"I like women with curves" Eller "we who like women with curves" är något helt annat än "real women have curves" och det är sorgligt att du inte förstår skillnaden. Curves kan bytas ut mot vilket annat beskrivande ord som helst och det skulle fortfarande vara lika fel.

Ärligt talat skulle jag bli precis lika sårad av båda två. Det är någon som tycker bättre om en viss fettprocent. Jag vet däremot at jag är kvinna, jag kan kolla och se om jag är det om jag blir osäker. Jag kan även kolla på en film för att se hur ärkekvinnan där ser ut.
 
@Springsteen Absolut! Alla behöver lära sig bli snälla mot folk oavsett format. Jag har själv under mitt liv varit på båda sidorna dvs för smal eller överviktig. Min personliga upplevelse utifrån det är att jag fick ta emot mest skit vid övervikt. Och överviktiga blir mer utsatta med samhällets sjuka ideal. Ett klädföretag fick starka reaktioner på vad de valt för modell till avdelningen lite större storlek då modellen var smal och hade kunnat figurera på de mindre storlekarna. Och det är absolut ingen tävling om att det ska vara mest synd om någon. Det är lika illa åt båda hållen när man blir utsatt. Men det går inte att undgå att var vi än vänder oss är smal som gäller i alla lägen och det gör att man som för smal ändå är på "rätt sida" av vad samhället skapat
 
Jag skriver INGENSTANS att det är okej med trakasserier, varför kan du inte diskutera på ett schysst sätt? Vi tycker olika och disuterar, ja, men det betyder inte att du behöver vara otrevlig. Eller?

Nej det är inte ok att racka ner på dem. Jag vill dra en parallell till en annan tråd.
Där handlade det om (om jag minns rätt) smileys i olika färger. Folk tyckte att de vita var helt okej, det är ju majoriteten, men att ha svarta klubbor? Nej fy!
Då var det helt okej att "vara otrevlig mot" de privilegierade. Varför inte nu?

Jag vet inte om det var just du som var med och diskuterade i den, men du verkar ju ha halva bukefalos bakom dig så någon känner säkert igen situationen.



Jag säger fortfarande inte att de andra mår bättre.. Men de mår inte dåligt av samma skäl. De ser inte på sin smala kompis som gråter ut över att den är såååå fet, tittar ner på sin mage och suckar.. Inte när deras kompis väger 20 kg mer.
Jag har inte nämnt ätstörningar öht, jag tycker inte det hör hit. Du får gärna förklara varför det gör det om du tycker det hör till ämnet.


Jag förstår inte din mening, förlåt.
Utan förstärkande ord:
"Varför inte tycka att det är skit att det alltid är så mycket fokus på kvinnokroppar (snarare) än att racka ner på de som anses följa den ideala bilden?"
Om jag tolkat rätt: Jag håller med...


Sant. Jag har inte sagt något annat.


Ja, du har rätt i att du inte skrev det rätt ut, men du höll med @Andromedae om att lady dahmers inlägg var bra, och det var ju i princip kontentan? Men inlägget hade lika gärna kunnat vara riktat lika mycket mot henne, nu blev det dig eftersom du vat kvar i tråden och diskuterade.

Jag tycker för övrigt inte att jag är otrevlig, lite irriterad blir jag för att en hel jävla tråd tycker att det är helt ok att hacka på tjejers utseende för att de anses vara smala av samhället, men det var inte meningen att vara otrevlig, sorry.

Vad menar du med att jag har halva bukebakom mig? Jag ttycker att de flesta verkar tycka att TS ska sluta "vara så jävla känslig", likt en brölande högstadieklass. Och ja, jag vet att jag uttrycker mig skarpt, men jag tycker helt enkelt att det är riktigt illa att så många tycker att det är ok att några blir utsatta för påhopp pga sin kroppstyp.

Och din parallell till den andea tråden, jag förstår inte riktigt hur du menar? Kan du utveckla?

Och jo, jag kan nog tycka att den överviktiga och den normalviktiga mår dåligt av samma skäl. Grejen är ju att det sitter i huvudet. Det är samhället som ger oss uppfattningen att smal=önskvärt och även att vi inte själva ska bedöma om vi är smala eller inte, det ska andra göra. Det ger en känsla av otillräcklighet hos extremt många tjejer som inte har med den faktiska vikten att göra. Och ångest över sin vikt har absolut inget samband med vikt. Jag har levt med en anorektiker och jag lovar dig att den personen kände extremt mycket mer ångest över sin vikt än jag, med 15-20 kg övervikt gör. Sedan är det aldrig på "samma sätt" eftersom allas våra känslor beror på vår person och våra erfarenheter.

Och jo, visst tog du upp ätstörningar? Du skrev ju två exempel, personen som inte åt öht och svimmade och personen som bantade hela dagen och hetsåt på kvällen? Varför beskrev du ätstörningar om du inte tycker att det hör hit? Och jo, jag tycker att det hör hit eftersom att fatshaming och skinnyshaming (trådens ämnen) är rätt nära ätstörningar imo.

Och ja, men om du håller med, varför då argumentera för att det är rätt åt smala om de trakasseras? För det är ju det som jag vänder mig emot?
 
Är det verkligen trakasserier (på riktigt trakasserier) att det finns grupperingar som tycker att kvinnor "ska" ha hull? och vilka trakasseras? alla vi som inte är småfeta med jättebröst och enorm röv?

Finns ju säkerligen grupperingar som tycker "ska" om alla kroppstyper kan jag tänka mig och lite facsinerad av att kurvor = fett för så många. ALLA kvinnor har ju kurvor, de är bara olika beroende på om man är kort, lång, smal, mullig, fet, ung, gammal, vit eller annan färg osv osv.
 
Är det verkligen trakasserier (på riktigt trakasserier) att det finns grupperingar som tycker att kvinnor "ska" ha hull? och vilka trakasseras? alla vi som inte är småfeta med jättebröst och enorm röv?

Finns ju säkerligen grupperingar som tycker "ska" om alla kroppstyper kan jag tänka mig och lite facsinerad av att kurvor = fett för så många. ALLA kvinnor har ju kurvor, de är bara olika beroende på om man är kort, lång, smal, mullig, fet, ung, gammal, vit eller annan färg osv osv.
Det är inte det som menas. Det som skrivs är att riktiga kvinnor har kurvor.

Kvinnor som inte har kurvor då? Är dom inte riktiga för att de inte har kurvor?
 
@Gnist var det där till mig? Det jag menar är att som mer enligt normen viktmässigtär min eerfarenhet att man lir mer allmän egendom. Dvs det är fritt fram att kommentera, antasta etc. Som överviktig finns det också kommentarer men kroppen är inte på samma sätt någon annans ägodel. Och ja, jag tycker att alla kommentarer som buhu stackars smala dig (för mig: på tiden att du får lite skit, hora) okar även detta. Det är liksom rätt åt smala att de får sig en släng av skeden. Det kam de gott ha, de får ju bekräftelse hela tiden.

Som att ständiga kommentarer (från män) är något positivt?
 
Jag har aldrig sett en helt och totalt kurvfri kvinna, men så länge det inte hänger en kuk mellan benen så är man troligtvis en kvinna oavsett kroppsmått.

Oavsett kroppstyp så finns det folk som gillar och folk som avskyr och vissa är hänsynslösa nog att lufta sin åsikt direkt till person och det är förjävligt, men att det finns grupper som gillar ditten och datten hit och dit anser jag faktiskt inte höra till samma kategori.

För mig är det enorm skillnad på grupper av folk som har en gemensam smak som de gillar, diskuterar och grupperar sig i och på såna som gapar oförskämdheter till andra på gatan/i affären/ i skolan/ på bussen osv.
 
@Springsteen Absolut! Alla behöver lära sig bli snälla mot folk oavsett format. Jag har själv under mitt liv varit på båda sidorna dvs för smal eller överviktig. Min personliga upplevelse utifrån det är att jag fick ta emot mest skit vid övervikt. Och överviktiga blir mer utsatta med samhällets sjuka ideal. Ett klädföretag fick starka reaktioner på vad de valt för modell till avdelningen lite större storlek då modellen var smal och hade kunnat figurera på de mindre storlekarna. Och det är absolut ingen tävling om att det ska vara mest synd om någon. Det är lika illa åt båda hållen när man blir utsatt. Men det går inte att undgå att var vi än vänder oss är smal som gäller i alla lägen och det gör att man som för smal ändå är på "rätt sida" av vad samhället skapat

Jag har precis omvänd erfarenhet. Som smal var det fritt fram att göra som man ville med mig (ständiga fysiska trakasserier i kommunaltrafiken, på krogen etc), som överviktig har jag inte det problemet.
 
Är det verkligen trakasserier (på riktigt trakasserier) att det finns grupperingar som tycker att kvinnor "ska" ha hull? och vilka trakasseras? alla vi som inte är småfeta med jättebröst och enorm rör?

Trakasserier är det väl inte, men nog kan man ta illa vid sig allt.
Undrar hur det hade låtit om gruppen hetat "real women are skinny". Hade du tyckt likadant då?
 
Jag bryr mig ärligt talat inte. Att andra tycker en viss kroppstyp är det ultimata påverkar inte överhuvudtaget min uppfattning om min egen kropp. F ö så anser jag att jag har en väldigt fin kropp, älskar den med sina fel, brister och skavanker just för att den är min.
Om andra tycker jag är för smal, för tjock eller för nått annat skiter väl jag i och skulle nån gapa på mig ute i livet hur fet, ful, smal what ever de anser mig vara skulle jag tycka personen var en komplett idiot med fler än en skruv lös.

Att det finns grupper som gillar andra kroppstyper än den jag har är då rakt inget jag mår dåligt av och definitivt är det ju inget jag tar åt mig av. Varför skulle jag det? Det är ju inte som att de stalkar smala och talar om hur äckliga de är direkt..

Folk får väl gilla vad tusan de vill hur öppet de vill.
 
Det är ingen som kränker just henne, det är någon som skriver att de föredrar rundare kvinnor. Hon kanske inte faller in där, nej, men kan ts inte acceptera att vissa inte älskar hennes kroppstyp? Att någon tycker om något som hon inte har? Har hon inte förståndet nog att inse att det är någon som tycker så, inte att det är lag? Det är ingen som prackar på henne det. Vill ts känna sig som att hon har kurvor får hon väl det.


Att du inte kan argumentera utan att lägga in uttryck som "*Kräks lite i munnen*" är det jag reagerar på.
Klart man kan vara snäll, i en värld där alla framhävs lika mycket så fungerar det utmärkt. Synd bara att vi inte lever där.



Jag ser det som att sjukdomen (och därmed orsaken till sjukdomen) är deras problem. Jag trodde vi pratade enbart om mår dåligt som i sjuka, men visst, alla är vi människor och kan må dåligt över nästan vad som helst. Smal är inte lika med spy, men att regelbundet spy ser jag som att man är sjuk, och är man sjuk i den sortens sjukdom blir man ofta smal.



Samma här, fast jag är väl medium. Noterat ;)



Du får gärna ge exempel på när tjocka får bekräftelse, jag kan inte komma på något tillfälle alls.
Visst är det elakt att på ett elakt sätt kommentera vem som helst, jag har fortfarande inte sagt något annat...



Nej, så är det inte. Om det vore så att den här tråden bara handlar om att "Folk reagerar på det faktum att det är ok att shaming mot kvinnor är acceptabelt. " så håller jag med. Snälla, sätt upp människor i alla tjocklekar på tv, film, reklam etc etc. Då håller jag med dig.
Ni är emot lika bekräftelse till alla, det är det jag ställer mig frågande till.


Visst är det så, men om du kommer på sju ställen där tjocka får bekräftelse framför smala så lägger jag ner.



Ärligt talat skulle jag bli precis lika sårad av båda två. Det är någon som tycker bättre om en viss fettprocent. Jag vet däremot at jag är kvinna, jag kan kolla och se om jag är det om jag blir osäker. Jag kan även kolla på en film för att se hur ärkekvinnan där ser ut.

Återigen. Riktiga kvinnor har kurvor. Utan kurvor är du ingen riktig kvinna. Det står inte att någon föredrar runda former eller tjocka människor. Det faktum att man får i ansiktet att riktiga kvinnor minsann har kurvor är det som reageras på.

Hur du kan göra tråden till en tråd som handlar om att det är synd om tjocka och att de inte får bekräftelse förstår jag inte. Kurvor innebär inte nödvändigtvis tjock. Jag skulle vara kurvig som tusan även om jag vägde 50 kg.

Sen när pratade vi om sjuka människor? Snacka om att skuldbelägga människor som blir utsatta för andra människors ondska. Det handlar om att människor är elaka och utövar shaming på grund av hur någon ser ut. Självklart gör det ont om man blir utsatt för detta. Sen kan det ju leda till sjukdom. På grund av vad man blivit utsatt för. Men inte fasiken är det den utsattes problem att folk är vidriga. Det är vidrigt folk som är problemet.

Man kan vara naturligt smal. Man kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Genom att skriva som du gör kan man tolka det som att om du ser en smal människa så antar du att den är sjuk. För spyr man regelbundet så blir man ju smal.

Ingen i tråden är emot lika bekräftelse. Eller ja. Folk missunnar t.ex. De smala bekräftelse när de tycker att det är ok att använda shaming mot denna grupp genom att säga att man inte är en riktig kvinna om man inte har kurvor. Att det är ok att tycka saker som "bu fucking hu" om folk som mår dåligt. Eller tycka att någon ska ha lite mer skinn på näsan. Nice. Jävligt Nice att höra. När man blivit utsatt för skiten själv.

Det är ingen i tråden som skriver att tjocka inte ska få uppmärksamhet. Bekräftelse och så vidare. Det går även att utföra utan att trycka ner och spotta på folk som mår dåligt. Man kan ge folk bekräftelse utan att få någon annan att må dåligt för det. Det är ingen tävling. Ts tog inte ens upp något som berör tjocka. Det berör henne. Att hon känner sig ledsen att bli klassificerad av folk, internetgrupper etc. Som en Kvinna som inte är en riktig kvinna för att hon inte har kurvor.

Det har inget med att göra att man inte vill att tjocka ska få bekräftelse. Det har att göra med att man inte ska vara så jävla elaka hela tiden.
 
Finns ganska många olika "real women.."-grupper, mår ni illa av alla eller bara av de grupper som gillar hull?

Real women have muscles
Real women lift weights
Real women loves baseball
Real woman have tattoos

Osv i all oändlighet
 
@Mammas Det är fruktansvärt att det ska få vara så. Erfarenheterna skiljer garanterat massor, även gällande vilken ålder man befinner sig i. Min period som för smal var innan jag blev myndig, så det går ju inte att jämföra med dig som har minnen av hur du blivit behandlad i vuxenlivet.

Det har känts som om det florerat mycket av att lyfta fram kvinnan med övervikt, väldigt kurvig osv. Det tycker jag är jättefint, men det ska inte bli på bekostnad av den smala eller för smala och det blir det ju om man poängterar att "Riktiga kvinnor är/har...."
 
Det är ingen som kränker just henne, det är någon som skriver att de föredrar rundare kvinnor. Hon kanske inte faller in där, nej, men kan ts inte acceptera att vissa inte älskar hennes kroppstyp? Att någon tycker om något som hon inte har? Har hon inte förståndet nog att inse att det är någon som tycker så, inte att det är lag? Det är ingen som prackar på henne det. Vill ts känna sig som att hon har kurvor får hon väl det.


Att du inte kan argumentera utan att lägga in uttryck som "*Kräks lite i munnen*" är det jag reagerar på.
Klart man kan vara snäll, i en värld där alla framhävs lika mycket så fungerar det utmärkt. Synd bara att vi inte lever där.



Jag ser det som att sjukdomen (och därmed orsaken till sjukdomen) är deras problem. Jag trodde vi pratade enbart om mår dåligt som i sjuka, men visst, alla är vi människor och kan må dåligt över nästan vad som helst. Smal är inte lika med spy, men att regelbundet spy ser jag som att man är sjuk, och är man sjuk i den sortens sjukdom blir man ofta smal.



Samma här, fast jag är väl medium. Noterat ;)



Du får gärna ge exempel på när tjocka får bekräftelse, jag kan inte komma på något tillfälle alls.
Visst är det elakt att på ett elakt sätt kommentera vem som helst, jag har fortfarande inte sagt något annat...



Nej, så är det inte. Om det vore så att den här tråden bara handlar om att "Folk reagerar på det faktum att det är ok att shaming mot kvinnor är acceptabelt. " så håller jag med. Snälla, sätt upp människor i alla tjocklekar på tv, film, reklam etc etc. Då håller jag med dig.
Ni är emot lika bekräftelse till alla, det är det jag ställer mig frågande till.


Visst är det så, men om du kommer på sju ställen där tjocka får bekräftelse framför smala så lägger jag ner.



Ärligt talat skulle jag bli precis lika sårad av båda två. Det är någon som tycker bättre om en viss fettprocent. Jag vet däremot at jag är kvinna, jag kan kolla och se om jag är det om jag blir osäker. Jag kan även kolla på en film för att se hur ärkekvinnan där ser ut.

Har jag skrivit att man måste älska min kroppstyp? Det känns som om du skriver saker som jag inte skriver.
Jag vill inte att alla ska älska min kroppstyp.
Men jag vill inte bli kränkt bara för att jag är smal. Och ingen borde heller bli kränkt för att dom har muskler/kurvor osv.
"Real Women Have Curves" säger inte att dom föredrar kvinnor med kurvor dom säger att man MÅSTE HA DET annars så är man inte en kvinna. Får dom kränka smala bara för att median kränker dom?! Nej! Får smala kränka kvinnor med kurvor bara för att median inte föredrar dom?! Nej!
Så du tycker då alltså att jag skriver att alla måste älska smala, och inte tycka om kvinnor med kurvor? Att det är en lag?
Jag vill att man ska acceptera att det finns folk som är smala, som har kurvor, som har muskler osv! Inte att man MÅSTE tycka om det och det!
Jag finner det kränkande att du verkar säga åsikter som jag inte ens har sagt.
 
Finns ganska många olika "real women.."-grupper, mår ni illa av alla eller bara av de grupper som gillar hull?

Real women have muscles
Real women lift weights
Real women loves baseball
Real woman have tattoos

Osv i all oändlighet

Jag vet inte om jag varit otydlig, men jag anser att det är skit att det är så mycket fokus på kvinnokroppar. Och att andra ska bestämma hur en kvinna ska vara (se ut) för att hon ska vara"en riktig kvinna" är skit tycker jag. Så alla "real women have..." är skit imo.
 
Oavsett kroppstyp så finns det folk som gillar och folk som avskyr och vissa är hänsynslösa nog att lufta sin åsikt direkt till person och det är förjävligt, men att det finns grupper som gillar ditten och datten hit och dit anser jag faktiskt inte höra till samma kategori.

För mig är det enorm skillnad på grupper av folk som har en gemensam smak som de gillar, diskuterar och grupperar sig i och på såna som gapar oförskämdheter till andra på gatan/i affären/ i skolan/ på bussen osv.

Att själv föredra en kroppstyp är väl något helt annat än att påstå att övriga inte är "riktiga" män/kvinnor?

Vad man nu är när man är "på riktigt". I min värld är påståendet så jävla genompuckat.
 
@nexxa jag håller med, och det var absolut inte kritik utan bara att min erfarenhet skilde sig från din. Det kan ju bero på andra saker än utseende också, som plats, tid osv.

För ett par veckor sedan var jag ute och skateade, rullskridskor+bara ben är tydligen ett rött skynke för vissa män, oavsett kroppstyp på utövaren. Och det är liksom det jag vänder mig emot, att så många (män) anser sig ha rätt att uttala sig om kvinnors kroppar. Sunkigt!

Och ja, någonstans i mitten vandrade jag iväg i egna tankegångar, så det är bara det första som är mot dig nexxa, resten är allmänt resonemang. :)
 
Finns ganska många olika "real women.."-grupper, mår ni illa av alla eller bara av de grupper som gillar hull?

Real women have muscles
Real women lift weights
Real women loves baseball
Real woman have tattoos

Osv i all oändlighet

Har bara sett den som diskuteras, men baserat på namnen är alla lika dåliga och kan antagligen få kvinnor att ta åt sig.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 088
Senast: Gunnar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 644
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 185
Senast: SiZo
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 177
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp