Bukefalos 28 år!

Rider ni alltid i Ridkläder ????

Sv: Rider ni alltid i Ridkläder ????

Det händer att jag rider i jeans o gympa-dojjor, men har blitt mindre på sista tiden. Händer även att jag ofta rider i kortbyxer o barfota på sommrarna om de e ruskigt varmt :angel: (inget man ska ta efter tycker inte ja :o )
 
Sv: Rider ni alltid i Ridkläder ????

*kl*

Jag rider alltid med ridkläder, undantaget varma sommardagar - då kan jag rida ut i shorts, men bara barbacka ;)
 
Sv: Rider ni alltid i Ridkläder ????

Det händer att jag rider i jeans o gympa-dojjor, men har blitt mindre på sista tiden. Händer även att jag ofta rider i kortbyxer o barfota på sommrarna om de e ruskigt varmt :angel: (inget man ska ta efter tycker inte ja :o )

Det är ju skönt med bara kortbrallor och barfota ju;)
 
Sv: Rider ni alltid i Ridkläder ????

har alltid ridkläder. har väl hänt att jag har ridit i mjukisbyxor nångång när ja vart ute och skrittat typ. men jag älskar ridbyxor:P skulle kunna ha det dygnet runt!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur mycket ridkläder behöver man? Hur mycket har ni? Jag har insett att jag har massor trots att jag bara rider 1-2 ggr vecka men...
2
Svar
28
· Visningar
3 297
Ridning Har funderat en hel massa på detta senaste dagarna.... Det är så att jag håller på att "rida in" (grundutbilda) en 6-årig kbltravare...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 374
Senast: Graciös FH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp