Robinson 2018

Nu har jag tittat ikapp och det ska bli ett spännande öråd . De gjorde ju bort sig som valde Victoria som ovärdig :D, jag är säker på att hon själv sabbade hänglåsen.
 
Vad händer på örådet idag?? Vem får lämna??
Dessi vet ju att Victoria har immunitet, så hon kanske drar ihop en pakt för att få ut Nick. Samtidigt är hans muskler bra för laget så då kanske Jim åker ut. Han är en social tillgång men presterar sämre på tävlingarna.
 
Dessi vet ju att Victoria har immunitet, så hon kanske drar ihop en pakt för att få ut Nick. Samtidigt är hans muskler bra för laget så då kanske Jim åker ut. Han är en social tillgång men presterar sämre på tävlingarna.
Vet e katten om jag vill kalla Jim en social tillgång, han är inte lika illa som Nick dock. Han verkar inte vara det säkraste kortet i tävlingar dock, han klarade inte av att dyka något vidare och de tycks ha förkärlek för tävlingar med svåra vattenhinderbanor.
 
Vet e katten om jag vill kalla Jim en social tillgång, han är inte lika illa som Nick dock. Han verkar inte vara det säkraste kortet i tävlingar dock, han klarade inte av att dyka något vidare och de tycks ha förkärlek för tävlingar med svåra vattenhinderbanor.
Nej, jag tycker inte att han verkar vara en social tillgång, men någon i laget (minns inte vem) sa det.
 
Nu blir Det lugnare i lägret. Men Det verkar som om Den ljusa tjejen blir ett problem kommande veckan.
 
Nu blir Det lugnare i lägret. Men Det verkar som om Den ljusa tjejen blir ett problem kommande veckan.
 
Dagisbarn är mer mogna när det gäller konflikter än Nick. Viktoria är väl ingen stjärna på det området heller men hon är i vart fall på lågstadienivå eller så....
 
Vad sa Pascal när han blev tillfrågad om det var mer än vänskap mellan dom? :confused: Jag blev slickad i örat av hunden precis så hörde inte! :o:arghh::meh:



(:love:)
 
Varför bråkar den ljusa tjejen så fruktansvärt om att de kommer förlora alla sina tävlingar utan nick? Det är ju inte som att hela laget står och faller med honom? Jag tycker lagen ändå är ganska jämna, de har säkra kort och de har väl någon person var som är lite mer inte lika bra som alla andra. Det behövdes att antingen han eller Viktoria åkte ut för en bättre stämning i laget, och Viktoria gick ju inte att välja.
 
Fascinerande att Carolin tar över att vara störig nu när Nick är ute, hon är så himla arg :laugh:

Men Jim får fan skärpa sig, han ber folk hålla käften hela tiden. Fruktansvärt oförskämd typ.
 
Fascinerande att Carolin tar över att vara störig nu när Nick är ute, hon är så himla arg :laugh:

Men Jim får fan skärpa sig, han ber folk hålla käften hela tiden. Fruktansvärt oförskämd typ.

Gillar ingen av dem. Inte Viktoria heller. Hade gärna sett hur de andra i laget hade tagit plats utan dem, för de verkar vettiga.

Annars känns det som att detr flest vettiga människor i lag nord.
 
Gillar ingen av dem. Inte Viktoria heller. Hade gärna sett hur de andra i laget hade tagit plats utan dem, för de verkar vettiga.

Annars känns det som att detr flest vettiga människor i lag nord.
Jag tycker de flesta verkar rätt vettiga, jämfört med tidigare år (har dock bara sett enstaka avsnitt ur enstaka säsonger). Men vi får väl se hur vettiga de framstår när de fått svälta ett tag till ;)
 
Jag tycker de flesta verkar rätt vettiga, jämfört med tidigare år (har dock bara sett enstaka avsnitt ur enstaka säsonger). Men vi får väl se hur vettiga de framstår när de fått svälta ett tag till ;)

Jo, det är ju övervägande vettiga människor när det bara är tre personer man stör sig på. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
308
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
418
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
899
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 602
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp