Robinson 2018

Gillar inte heller Victoria. Verkar bli tjafs mellan henne och Caroline. Ja Jim och hon tjafsar ju redan.
 
Jag och min stora käft :meh:

En helt orimlig grej som jag stör mig på: makeupartistens sätt att prata! Han lägger till ett -e i slutet på många meningar. Inte så att han säger Robinson ... eh utan han säger Robinsone! Strandene. Regnete. Jag blir galen på det. Galene.
Ja just Han ja, man får knottror när han går igång. I början förstod jag inte vad han sae :yuck:
 
Jag och min stora käft :meh:

En helt orimlig grej som jag stör mig på: makeupartistens sätt att prata! Han lägger till ett -e i slutet på många meningar. Inte så att han säger Robinson ... eh utan han säger Robinsone! Strandene. Regnete. Jag blir galen på det. Galene.
Ja, fy! Jag tänker också på det varje gång han öppnar munnene :D
 
Jo, det är väl så. Tycker synd om dem när de blir dyngsura varje natt, men funderar lite på varför de inte verkar försöka täta taken bättre/göra bättre vindskydd.
Många år har de haft betydligt bättre arbetade läger. Det är mycket upp till dem hur de bor, jag gissar dock att de haft mycket lite byggmaterial och verktyg¨i grunden, andra gånger har de haft mer.
 
Jo, det är väl så. Tycker synd om dem när de blir dyngsura varje natt, men funderar lite på varför de inte verkar försöka täta taken bättre/göra bättre vindskydd.
Varför byggde dom inte ett bra skydd från början när dom hade kraft och ork??
 
De jag tittar med satt och babblade hela tiden efter paus igår, så jag kom bort mig i handlingen. Varför skulle två från varje lag träffas? Skulle de byta medlemmar med varandra, eller vad var grejen?
 
De jag tittar med satt och babblade hela tiden efter paus igår, så jag kom bort mig i handlingen. Varför skulle två från varje lag träffas? Skulle de byta medlemmar med varandra, eller vad var grejen?
De skulle byta skvaller med varann, men inte avslöja vem som var starkast i sitt lag
 
De jag tittar med satt och babblade hela tiden efter paus igår, så jag kom bort mig i handlingen. Varför skulle två från varje lag träffas? Skulle de byta medlemmar med varandra, eller vad var grejen?
Som jag uppfattade det skulle de få kidnappa någon från andra laget vid nästa öråd. Det var därför de snackade ner sina bra medlemmar.
 
Ska bli spännande och se vilka dom tre nya personerna är.
Ja, det blir en kul twist! Som säkert ställer till det i lagen.

Jag har mig veterligt aldrig sett en hel säsong innan, men har det inte också varit så ibland att de som röstats ut parkerats på nån ö i hemlighet och sedan kunnat tävla sig tillbaka?
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
324
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
456
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 909
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp