Robinson 2018

Ja, det blir en kul twist! Som säkert ställer till det i lagen.

Jag har mig veterligt aldrig sett en hel säsong innan, men har det inte också varit så ibland att de som röstats ut parkerats på nån ö i hemlighet och sedan kunnat tävla sig tillbaka?
Jo, Det har hänt att dom är på en annan ö. vilket jag tror är samma i år.
 
Skönt att det känns som om lag syd har insett att de måste rösta ut Jim för lagets bästa vid nästa öråd. Även om jag var otroligt lättad att de inte gick på den linjen förra veckan, lätt värt att ha kvar Jim mot att bli av med Nick. Lag nord vill jag helst inte ska hamna i öråd, men det är mest för att jag inte vill att någon av dem som saknar immunitet ska åka ut, och det kommer ju tyvärr någon göra om de hamnar där.

Känns som om en förlust ikväll kommer bli mer påtaglig för lag nord än för lag syd? Lag syd kommer förlora Pascal till lag nord vid förlust, men de kan å andra sidan rösta hem Jim som ändå är lagets svagaste länk. Om lag nord förlorar kommer de dels bli av med en av sina starkaste spelare till det andra laget, och dessutom behöva rösta ut någon annan stark spelare för att de svagare är immuna.
 
Jag och min stora käft :meh:

En helt orimlig grej som jag stör mig på: makeupartistens sätt att prata! Han lägger till ett -e i slutet på många meningar. Inte så att han säger Robinson ... eh utan han säger Robinsone! Strandene. Regnete. Jag blir galen på det. Galene.

Jag tycker det är skitrooligt! Han kan få prata jämt!
 
Vi var och kollade på och funderade på att köpa en gård av Nick. Det var en intressant karl kan man säga..
 
Led lite med Jim idag. Men varför har han inte tränat på Det innan han for iväg. Kommer att sakna han nästa vecka.
 
Led lite med Jim idag. Men varför har han inte tränat på Det innan han for iväg. Kommer att sakna han nästa vecka.

Jag håller dock med Caroline om att han hade tjänat lite medlidande på att vara ödmjuk när han kom upp på land sen. Med tanke på hur dåligt det gick för det andra laget med pusslet hade de vunnit om han bara hade varit snabbare i vattnet.
 
Jag håller dock med Caroline om att han hade tjänat lite medlidande på att vara ödmjuk när han kom upp på land sen. Med tanke på hur dåligt det gick för det andra laget med pusslet hade de vunnit om han bara hade varit snabbare i vattnet.
Jag tycker att han sög. Carolin hade ju rätt, han kunde ha försökt i stället för att ligga och voja sig ute i vattnet, och sedan ha mage att gnälla på laget när de kom tillbaka till lägret. Han visste ju dessutom från första tävlingen att han hade det svårt i vattnet så varför inte träna på det en stund varje dag.

Hoppas han åker.

En av de nya är fd navy seal! :eek: Fast en annan av dem hade tränat genom att vara ensam hemma i lägenheten, det lät konstigt. Är det något han inte kommer att vara de närmaste veckorna så är det väl ensam :laugh:
 
Jag tycker att han sög. Carolin hade ju rätt, han kunde ha försökt i stället för att ligga och voja sig ute i vattnet, och sedan ha mage att gnälla på laget när de kom tillbaka till lägret. Han visste ju dessutom från första tävlingen att han hade det svårt i vattnet så varför inte träna på det en stund varje dag.

Hoppas han åker.

En av de nya är fd navy seal! :eek: Fast en annan av dem hade tränat genom att vara ensam hemma i lägenheten, det lät konstigt. Är det något han inte kommer att vara de närmaste veckorna så är det väl ensam :laugh:
Tror knappast att han är riktig navy seal. Möjligtvis försökt sig på bud/s. Killen som isolerat sig borde snarare övat på att bo med folk han avskyr.
 
Jag tycker att han sög. Carolin hade ju rätt, han kunde ha försökt i stället för att ligga och voja sig ute i vattnet, och sedan ha mage att gnälla på laget när de kom tillbaka till lägret. Han visste ju dessutom från första tävlingen att han hade det svårt i vattnet så varför inte träna på det en stund varje dag.

Hoppas han åker.

En av de nya är fd navy seal! :eek: Fast en annan av dem hade tränat genom att vara ensam hemma i lägenheten, det lät konstigt. Är det något han inte kommer att vara de närmaste veckorna så är det väl ensam :laugh:

Exakt. Det VAR hans fel att de förlorade. Enbart hans. Alla andra var jätteduktiga och det andra laget urkassa på pusslet.
 
Jag tycker han uppför sig som en tjurig 8-åring. Rent pinsamt ärligt talat!
Ingen jag kommer sakna..

Det värsta var ju sen när dom kom tillbaka och han och C började tjafsa. Först är det så noga att han pratar och då ska hon vara tyst, sen när hon skulle prata så höll han på att avbryta henne hela tiden, fast han nyss stått och beskyllt henne för att störa när han pratar.

Sen det där snacket om att dom inte jobbade som ett lag när dom hade förlorat bara för att dom var irriterade på honom, det kändes ju som ren BS och mest att han skulle lämpa på dom lite dåligt samvete så han slapp vara svarta fåret ensam. Och snackade om att då kunde ju han börja klaga på att dom inte lade pusslet tillräckligt snabbt istället.

Som en tjurig 8-åring som sagt som inte kan stå för och erkänna vad dom gjort, utan bara hugger tillbaka med ett "men du då?!" direkt.
Det där snacket han ville ha med dom andra kändes mest som han sökte medlidande och beröm över att han varit SÅÅÅÅÅ duktig, när han inte fick det skulle samtalet avbrytas för då var det färdigdiskuterat.
 
Tråkigt att Jim fick lämna. Hade gärna sett att Caroline hade åkt.

Även om det säkert fanns de som hellre hade röstat på Caroline (pascal till exempel) hade det väl varit självmord att skicka ut henne och behålla Jim. Det andra laget har väl egentligen mest makeup-artisten som svag länk, men kvar i syd är det väl mest pascal och Caroline som är riktigt starka just nu. Förutom Désirée som är en enorm tillgång i logiska grejer.
 
Dessi: Nä, det finns inga pakter som jag känner till. TJOFF hela laget röstar på Jim trots att Pascal egentligen ville ha ut Caroline :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
310
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
419
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 612
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp