Bukefalos 28 år!

Russinbulles småkrokodiler

Hahahaha, så svårt försöka fota 5,5 veckors valpar i stående position - trots fotohjälp :D En kompis (Linnea Timm Björk) har fotat åt mig, men valparna var som sagt inte alls så villiga att stå på bord ;) Några bilder av väldigt många blev ganska bra i alla fall :)
Jag var heller tydligen inte helt vaken, för fröken lila och fröken röd fick visst sina halsband bytta (jag tar av på natten) och jag märkte inget förrän efter fotograferingen:rofl::rofl::rofl:
Men jag är än så länge så himla nöjd med kullen, då dom ser lovande ut allihop. Finfina överlinjer och fina vinklar och viktigast av allt, alla har härligt temperament så här långt - ska bli jättekul att följa dom.

Detta är då fröken lila (i fel halsband)
Heffaklumpens Miss Marple, men som kommer kallas för "Edda" och stannar här :)


Fröken röd (i fel halsband)
Heffaklumpens Mrs Fletcher


Heffaklumpens Inspector Morse


Heffaklumpens Inspector Lewis


Heffaklumpens Inspector Gentley - min mest lovande hane och den ende kvar som söker ett hem. Jag skulle så gärna vilja att han visas lite på utställning framöver, då han ser väldigt lovande ut :)
 
Dom börjar få bestämda åsikter om mitt och ditt :D
10153881295206775
 
Jag har blått fågelnät över hundgården när valparna är ute utan mig,vi har en del rovfågel här.+ att skater mf gärna snor rest maten om det finns någon.
Jag har ju ingen hundgård - bara hela min lilla trädgård och den är svårt näta in med tak. Dock har jag stora fönster och ser hela tiden snorvalparna om jag går in och fixar något. Eller tvingar mamma-hund ha koll :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 804
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 636
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
51 374
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 371
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp