Senast sms

Så här stod det i mitt senaste;

Ja men då löser det sej bra.. XX ville max jobba till 15 på lör och kommer du 15-08 blir det toppen... Och tro mej kära vän ... Du behövs! (och en puss-smiley).
 
Jag har också ett tråkigt

"Hej! Ditt saldo börjar bli lågt tanka enkelt på comviq,se eller i vår app. Hälsningar Comviq."

E ju lite fascinerande att de skriver hej och hälsningar det blir ju ett ganska personligt tilltal har aldrig reflekterat över det innan.
 
"Nej älskar dig"

Och det är väl normalt sett rätt trevligt att få men när det används som avledande manöver är det mest irriterande.
 
Ett brev är nu skickat från apotea.se är nu inlämnat till PostNord och är på väg till dig. Mvh PostNord.

Himla tråkigt sms. Dessutom med en urusel svenska!
 
"Hahaha Sofia :heart. Men jag har bestämt mig nu att jag ska säga åt honom att vi inte ska ses mer och jag ska säga det på lördag. Jag vet bara inte hur ännu"

jaja love gone bad är vidrigt men ändå fett att det ofta kan fördjupa vänskapsrelationer
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 596
Senast: Flixon
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 188
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 335
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp