Senast sms

Hade inga planer på att svara i tråden eftersom att jag visste att mitt senaste sms var ett långt och personligt sådant från en vän. Men medan jag satt och läste här så fick jag ett sms helt ur det blå:

"Hyltöiräåkiitåi"

O_o:confused: Jag har googlat men väntar på uppföljning! Gissar att det var en glädjeyttring eller möjligen en svordom. Alternativt stroke. Kanske borde ringa upp sambon... :D
Full?



:rofl:
 
"Din beställda vara finns nu för avhämtning på Apotek Hjärtat i (ort). Hämtas inom 2 veckor. Välkommen!"

Väldigt spännande :p
 
Mitt senaste var en bild på storlekslappen i min väns ena converse-sko.

Och mitt senaste var "Tack" som svar på bilden.
 
Mitt senaste skickade:" Såg läskigt ut. En snabb svart skugga bakom mediet i trädgården:nailbiting:"

Svar: "Jaså :o:o:o "
 
" De har gjort ett schema i stallet. Det räcker att du finns där. Älskar dig. Hälsa Lasse och sov gott"
 
Senaste jag fick: skönt
Mamma som svarade på mitt sms att vi var hemma, åkte sent igår kväll :)

Mitt senast skickade var således det enkla: hemma
:D
 
Senaste jag fick: Haha jaa! Ill do the same :D Jag tänkte hinna med bankärenden idag innan jobbet, tji fick jag när jag väl hittat parkering och gått upp till banken. Dom har inte öppet överhuvudtaget på helgen! Suck.

Senaste jag skickade: Såg att det gick bra i kortvasan för dig! Jäklar vilken spurt :D grattis :)

Ganska roliga sms hade jag faktiskt :p
 
"Åker vid ca 15, ska rida båda så jag blir kvar ett tag. Ska du rida, annars kan jag ta in M också"

:) daglig kommunikation med stallkompisarna
 
senast skickade "nu ska jag sova, godnatt :heart "
Senast mottaget: " :up: :heart "
Maken är så gullig ibland :p han är dock ursäktad med att han var på fest och förmodligen var det svaret det vettigaste som han kunde åstadkomma just då :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 596
Senast: Flixon
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 188
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp