Senast sms

"Hej min röda skönhet. Vad har du för dig?"

Svaret blev att jag satt ute i solen och drack kaffe med grannen.

Och nu är jag även röd i nyllet :o
 
"Jag o X är på Xvägen"

Svärmor som skulle berätta att hon och sonen är hemma hos oss. Vi bor i samma håla så därför säger hon gatunamnet.

Får nog ett nytt från min man snart om att han är på väg hem från jobbet :p
 
Ok tack :)

Om att min inackordering tar in mina hästar oxå, eftersom jag strax ska in i ett telefonmöte.
 
"Eng 7: A reminder that today we have one of the compulsory assignments of the course - the film seminar! / xxx"

Lärarsms :)
 
Mitt senaste mottagna är "Hahaha hell no! Why would I want to do that lol xx"

... och passar rätt bra ihop som svar på det senaste jag skickade:
"Yo! Feel like doing a late instead of a mid on Sat? xx"

Fast det var ju synd att han sa nej, förstås. Försökte få en kollega att byta jobbpass med mig...
 
Hade inga planer på att svara i tråden eftersom att jag visste att mitt senaste sms var ett långt och personligt sådant från en vän. Men medan jag satt och läste här så fick jag ett sms helt ur det blå:

"Hyltöiräåkiitåi"

O_o:confused: Jag har googlat men väntar på uppföljning! Gissar att det var en glädjeyttring eller möjligen en svordom. Alternativt stroke. Kanske borde ringa upp sambon... :D
 
"Imorgon 5/3 bjuder vi in till VIP-kväll på Åhléns City i Nordstan. Du som medlem får 15% på all skönhet. Välkommen!"
Funderade på att gå dit och be om lite skönhet... :angel:
Det innan det var från tele2 om att de vill bjuda mig på viaplay i 2 månader som jag fick i måndags..
... får inte så mycket sms nu för tiden. :p
 
Hade inga planer på att svara i tråden eftersom att jag visste att mitt senaste sms var ett långt och personligt sådant från en vän. Men medan jag satt och läste här så fick jag ett sms helt ur det blå:

"Hyltöiräåkiitåi"

O_o:confused: Jag har googlat men väntar på uppföljning! Gissar att det var en glädjeyttring eller möjligen en svordom. Alternativt stroke. Kanske borde ringa upp sambon... :D

Jag säger finska alt en ass text (jfr ass dial) :up: :D
 
Vilken tur att jag fick detta medan jag läste tråden:

"Hej!
Om du är i stallet skulle du gärna få ta av Rune täcket.. Det är väl fint hemma också?! Nä tack för frågan, men det blir Borlänge för mig imorrn. ;-)"

Annars hade jag fått skriva ut mina användaruppgifter från Telia som damp in sent igår kväll. :p
 
Hej!
Du är bokad för jobb på Anstalten X 14/3 kl 09:00-16:00. Avd B för X.

Vänlig hälsning XX
 
'Vi har varit på långa ridlägerturen, ponnyn är lastad på första försöket och nu kör vi strax så vi får lite ledljus när vi backar :) '

Första gången vår tidigare svårlastade ponny varit iväg med bara dottern och en vän till mig. Vi har slitit så med lastträningen och sen när det fungerat har bara jag kunnat lasta henne. Men nu så gick hon på utan mig :banana: Underlättar livet lite.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 596
Senast: Flixon
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 195
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 347
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp