Senast sms

"Funderar allvarligt på Panama, men det är en hemlighet än så länge. Hoppas han blir glad. Lite nervöst."
 
"Hej! Tänkte du sitta in på föreläsningen nu på morgonen? Hälsningar Johan"

En kollega som skulle föreläsa, och gissningsvis satt fast i morgonens tågtrassel i Stockholm. Lite ångest när man inser att 300 studenter sitter och väntar, och man kommer inte hinna.
 
Jag använder väldigt sällan sms, de flesta jag får ser ut så här.

"Domino's Wimbledon Get £20 off orders over £40 @ dominos.co.uk. Use code SAVE0103 Exp 01.3.15 T&Cs Apply OptOut STOP To 07507319842"
 
Inte sms, men Telegram med sambon i morse:
"Sool! Katter som solar? :) "
Jag:
"Nää.. Hollie sover under elementet på toa, smokie i en stol och trassel bara knäpp"
Han:
"Haha"

Ungefär så brukar det se ut, senaste skvallret om var katterna sover :D
 
Ett brev är nu skickat från apotea.se är nu inlämnat till PostNord och är på väg till dig. Mvh PostNord.

Himla tråkigt sms. Dessutom med en urusel svenska!
Mitt senaste är ett likadant, fast från Crimson istället för apotea. Reagerade också på den katastrofala svenskan...
 
"Till dig! 30% rabatt vid köp av 3 eller fler varor. 20% vid köp av 2. 10% vid köp av 1. Tom 17/3 & ej i komb med andra erbj. Visa sms&kort. Onlinekod: A1030s"
Från Kappahls kundklubb...
 
"Hi X (mitt namn), if I'm still important to you please talk to me. I've been waiting for you 2 years of my life already. What am I doing wrong? All I'm asking is just to talk to you as before."

Ja det var ju ganska dramatiskt. Jag har inte kollat mobilen på några dagar tydligen, fick det i tisdags. Det här förklarar faktiskt lite ett anklagande mail jag fick igår av samma person.
 
Skickade: Arbetar du kväll idag? Jag och Jana sitter pa Puti och äter, isafall kan vi hälsa pa dig. (till en fd kollega som jobbar kvar pa vart fd jobb mittemot matstället)

Mottaget: Mailbox, du har ett nytt meddelande

Ursäkta att min dator tappat vissa svenska bokstäver plötsligt :banghead:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 596
Senast: Flixon
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 196
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 351
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp