Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Om jag inte är tokstressad space:ar jag ut totalt i sådana köer. :p Det är så mycket ljud och folk och varor... så jag blir helt matt och bara dagdrömmer istället. Rätt skönt!

... och nu blev jag jättesugen på cola!
 
Sv: Singeltråden del 56

Cola är svaret på allt. Utom det som choklad är svaret på.

Killaloe är förresten extremt duktig på att tapetsera (säg inte att jag har skvallrat...!). :angel:
 
Sv: Singeltråden del 56

Alltså det är nånting med cola. Det är det enda som botar mina baksmällor och ibland vet jag inte om jag helst vill ha en iskall cola eller en iskall öl en varm sommarkväll... ÄLSKAR reklamen nu med en tjej som dricker ur en kyld cola, man ser bara hennes mun och burken och ja, där lyckades de. Blir störtsugen, varje gång.

Haha, jo det är jag medveten om, så du behöver inte vara orolig att du skvallrat. ;) Jag ska ju tapetsera ett helt hus så om inte allting ska se ut som Roliga Huset lär jag behöva proffshjälp!
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag tycker vi röstar för att Lillen ska komma och hjälpa till också! Ju fler desto roligare :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag kan inte tänka mig en bättre buketräff! Kan bjuda på vin och mat som tack, dock blir det inget vin förrän allt som ska vara rakt sitter där det ska sitta. ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Och det cola och choklad inte kan bota... kan ostbågar eller annan ost säkerligen lindra :angel:
 
Sv: Singeltråden del 56

Regler är regler. ;) Vill man helst pimpla vin och agera moraliskt stöd är man ytterst välkommen att göra så, och hålla sig borta från tapeterna. ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag kan inte tänka mig en bättre buketräff! Kan bjuda på vin och mat som tack, dock blir det inget vin förrän allt som ska vara rakt sitter där det ska sitta. ;)

Meeh... Det är väl bara att lösa genom att ha som regel att när man ser att tapeterna är sneda är det dags att dricka vin, svårare än så behöver det väl inte vara?
 
Sv: Singeltråden del 56

Haha, jag tycker det låter fullt rimligt! När kör vi? Jag är ledig från slutet av april typ :p
 
Sv: Singeltråden del 56

Regler är regler. ;) Vill man helst pimpla vin och agera moraliskt stöd är man ytterst välkommen att göra så, och hålla sig borta från tapeterna. ;)

Ah, äntligen ett jobb för mig! Jag kan även lägga till att vara en sjukt bra coach och ständigt sucka och komma med kommentarer om hur ni skulle göra det hela mycket bättre.
 
Sv: Singeltråden del 56

Ah, äntligen ett jobb för mig! Jag kan även lägga till att vara en sjukt bra coach och ständigt sucka och komma med kommentarer om hur ni skulle göra det hela mycket bättre.

Arbetsbin och arbetsledare, tror vi har ett vinnande koncept här!
 
Sv: Singeltråden del 56

En cola är ett måste för mig dagen efter utgång även om jag inte är så bakis.

Var sötsugen idag så bakade lite chokladbollar & tryckte i mig plus en liten cider. Inte bra!
 
Sv: Singeltråden del 56

Men måste man inte typ ha medlemskap och sånt krafs?

Jo, men det är SÅ värt det!!
Du går liksom bara rakt förbi kön varenda gång. Hur kan det inte vara värt att skaffa ett medlemsskap som dessutom är gratis (iaf i de butiker jag känner till).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 606
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 776
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 117
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp