Bukefalos 28 år!

Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Äsch du är rätt ute! Jag och Ceta bor på helt olika sidor stan här i Götet. Det är ungefär som mellan väsk- och handskavdelningen på NK.

Men eller hur! Och vill jag få tag på någon så behöver jag bara ropa högt, även om personen i fråga befinner sig på andra sidan stan :angel:
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag måste verkligen åka till Göteborg så jag får en uppfattning om hur stort det är :o Jag tänker mig liksom att ni bor lite som barnen i Bullerbyn, fast i modern stadsmiljö.

Jag tror du förväxlar Göteborg med Karlstad!

När vi bodde utanför stan var min syster och hennes sambo från Stockholm och hälsade på (första gången han var där tror jag) och så skulle de åka till systemet, så åker in till stan och parkerar (vid biblioteket, för er som kan stan), kliver ur bilen varpå min syster klagande kommer på att de parkerade på fel sida stan. Hennes sambo är då på väg tillbaka till bilen, men blir stoppad av min syster som konstaterar att de kan gå därifrån. Han idiotförklarade henne totalt, för de kunde ju inte GÅ ÄNDA TILL ANDRA SIDAN STAN!! :eek:

Han insåg senare att Karlstad visst inte var så stort. ;) Visserligen en liten miss av min syster också, då det egentligen handlade om andra sidan centrum, inte andra sidan Karlstad, det är väl viss skillnad där...
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag har aldrig tapetserat i hela mitt liv, men kommer gärna och övar på ditt torp :D ;)
Annars kan jag baka eller nått :d

Om du kan elda och baka i en vedspis. :D (det kan inte jag) Annars duger det fint att heja på också. ;)

Jag ropar på er nån gång till våren/sommaren så kommer alla på tapetseringsparty? :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Haha! Ja det är verkligen oändligt långt därifrån till systemet... :D Men jag är ändå på pojkvännens sida - skulle nån säga till mig att vi parkerat på fel sida stan skulle jag också vara på väg tillbaka till bilen. ;)

Btw så är jag nog i stan 11-12 mars och antagligen en helg innan dess. Be there or be fyrkantig!
 
Sv: Singeltråden del 56

Dvs några dagar efter jag är hos dig? För visst var det åttonde? :p Så ja, jag lär ju vara här, för jag lär ju inte vara kvar hos dig om du ska åka hit, liksom...
 
Sv: Singeltråden del 56

Så var det! Om du stannar kan vi kuska upp tillsammans. ;) Glömde att det var precis då.

Ska nog börja använda min kalender.
 
Sv: Singeltråden del 56

Ja, det låter ju helt klart som en bra plan! Tänkte du bo här då också?
 
Sv: Singeltråden del 56

J,a hos någon vänlig själ... ;) hint hint. Fick veta idag att det blir Kstad istället för Stockholm. Istället för att åka på studiebesök ska vår lärare bjuda in forskare, folk från länsstyrelsen och allt möjligt och VI ska prata inför dem - om våra projektarbeten som vi gör?? Jag känner lite skräck, lite förvåning och undrar var substansen är i det hela. Det känns som om jag måste göra ett examensarbete på tre veckor. Plus en jävligt bra presentation. Hjälp.
 
Sv: Singeltråden del 56

Måste människan vara vänlig också?! Vilka krav du har...

Nej men självklart! :D Skriver upp det så jag inte hittar på något annat olämpligt de dagarna.
 
Sv: Singeltråden del 56

Du kan få vara lite otrevlig, men bara det står i proportion till vänlighet också! Eller tja så länge jag bara får nånstans att sova så är jag nog rätt så nöjd... :D

Måste komma på vad man kan underhålla sig med här i stan förutom vår planerade aktivitet! :eek:
 
Sv: Singeltråden del 56

Verkligen väl värt ett försök! Annars tror jag Killaloe är en expert, om hon är med. ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag är för övrigt såpass uttråkad på jobbet att jag bläddrar till och från i en telefonkatalog. Från 2007.
 
Sv: Singeltråden del 56

Du kan få vara lite otrevlig, men bara det står i proportion till vänlighet också! Eller tja så länge jag bara får nånstans att sova så är jag nog rätt så nöjd... :D

Måste komma på vad man kan underhålla sig med här i stan förutom vår planerade aktivitet! :eek:

Jag trodde vi skulle ut på krogen och köra våran berömda (om än oprövade) "Have you met Ted"? ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Ja vi kan ju testa om det funkar på en måndag... :p Om du stannar så länge vill säga!

Jag hoppas vi även ska säga Ted och inte våra riktiga namn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 833
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 543
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 554
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 214
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp