Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Okejdå. Får väl överväga ett Icakort då kanske. Visst får man lite studentförmåner också?
 
Sv: Singeltråden del 56

Okejdå. Får väl överväga ett Icakort då kanske. Visst får man lite studentförmåner också?

Ja det får man! Jag fick även en hel del gratis mat (typ en tacomiddag) och 100 kronor när jag beställde mitt :) Sen så har de "veckans varor", tror att man får 25 % rabatt om man drar kortet, och 50 % om man betalar med kortet.
 
Sv: Singeltråden del 56

Finns det inga butiker i Göteborg som har självscanning utan medlemskort? Typ som Daglivs, Hemköp på Åhléns City eller Tesco i UK?
 
Sv: Singeltråden del 56

Göteborg har så många bra bukare, så jag tänker att det måste finnas en massa andra bra saker i Göteborg :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Jo, Hemköp i Nordstan. Där scannar man varorna själv vid utgången och betalar med kort.
Verkar jobbigt för Lårdo att åka dit och handla bara. Inte nästgårds direkt :p Och så tror jag de är rätt dyra, men det vet jag egentligen. Handlar sällan där.

Det bästa med den affären är dock att de säljer två semlor från Dahls för 30 spänn. Ja tack.
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag har aldrig tapetserat i hela mitt liv, men kommer gärna och övar på ditt torp :D ;)
Annars kan jag baka eller nått :d
 
Sv: Singeltråden del 56

Jo, men det är SÅ värt det!!
Du går liksom bara rakt förbi kön varenda gång. Hur kan det inte vara värt att skaffa ett medlemsskap som dessutom är gratis (iaf i de butiker jag känner till).
+lorden: självscanning är ju asbra!
 
Sv: Singeltråden del 56

Just det, sånna kassor tänkte jag inte på. Som på IKEA typ. Det finns på Hemköp i Frölunda också men det är ju ännu längre bort haha...
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag måste verkligen åka till Göteborg så jag får en uppfattning om hur stort det är :o Jag tänker mig liksom att ni bor lite som barnen i Bullerbyn, fast i modern stadsmiljö.
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag måste verkligen åka till Göteborg så jag får en uppfattning om hur stort det är :o Jag tänker mig liksom att ni bor lite som barnen i Bullerbyn, fast i modern stadsmiljö.

Haha, nu låter det verkligen som om det är dags för ett besök!
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag måste verkligen åka till Göteborg så jag får en uppfattning om hur stort det är :o Jag tänker mig liksom att ni bor lite som barnen i Bullerbyn, fast i modern stadsmiljö.

:rofl::rofl::rofl:

Ser du framför dig hur de skickar post till varandra genom att ha ett snöre förankrat från den enas fönster till den andras som de drar ett handskrivet brev på? :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Äsch du är rätt ute! Jag och Ceta bor på helt olika sidor stan här i Götet. Det är ungefär som mellan väsk- och handskavdelningen på NK.
 
Sv: Singeltråden del 56

Äsch du är rätt ute! Jag och Ceta bor på helt olika sidor stan här i Götet. Det är ungefär som mellan väsk- och handskavdelningen på NK.

HAHA.

KL

för övrigt håller jag med i cola-bakfylla-diskussionen. Finns inget som är så bra som cola på bakfyllan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 604
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 774
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 117
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp