Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Tycker det blev lite dött när själva forumet försvann. Tyvärr.:(
 
Senast ändrad:
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

kl

Två bilder på noonihästen från för 2-3 veckor sen =)

adas6.jpg

ikik1.jpg
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Tack! :D Det var jätterolig grej att göra!

*hoppar in och visar att jag lever*

Zahlo: kul att han redan blivit så fin i ridningen! :) Jättefin pålle!


Har mycket att göra nu så det blir ju inte surfande så ofta. Hoppas ni och hästarna har det bra i höstrusket och överlever geggan! ;)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Tack! Men det är inget magiskt jag har gjort, han va duktig häst redan innan :D

Bigganl: Grattis! jättekul! Vet inte om du sagt innan, men va e det för pappa? :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Åh vilken fina bilder! och FIN pålle :love:

-KL-
Själva är vi på kurs just precis nu, Duna minns trots otroligt sporadisk träning inom AR det mesta och skolorna kom flytandes på en gång.

Imorgon är det full fart igen med två pass där min instruktör ska rida henne på det ena passet, ska även jobba lite med variationer av skolorna. Så kul att vara på kurs igen!

=) // Pink
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Tack!

Åh va kul med kurs! Det hade jag och hästarna verkligen behövt också! :) Vem är kursen för?
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Kul, vad roligt det blir med fölis! :banana:

Zahlo: Aha, den var välriden innan? Lyxigt! :)
Ska förresten försöka titta på kurs för "din" tränare i vinter, blir skoj!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Här är en till som saknar forumet :(. Kanske vi borde gå ihop och se hur många som vill ha tillbaka det och blir vi tillräckligt många så kanske det blir så? Lätt att trådarna hamnar flera sidor bakåt som det ser ut idag och förre än nånsin som uppdaterar.

Men kul ni som skriver :banana:! Biggan! Härligt med bebis :D!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Man kan förstås skapa trådar i ridforumet - men trots intressanta ämnen ibland blir det inget riktigt engagemang. Under dressyr är det mest utrustning nu. I dressyrgnägg var det annars lite kul trådar tidigare.

Jag som fuskar omkring och är intresserad av det mesta känner min lite vilsen här och är mest ute på "internationella" dressyrforum. Kollar dock här ibland eftersom det är kul att följa vad som händer stammisarna.

Tränaren jag var arrangör åt tidigare kommer till "min" stad på söndag. Hoppas hinna dit och träffa lite folk och kolla vad som hänt ekipagen sen sist - har inte sett dem på nästan ett år, så det ska bli spännande.
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Man kan ja men det var lättare förr att få överblick. Tror att det är en av anledningarna till att det är så lite folk här numer.
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Rider för Monika M :) och ja kurs behöver man alltid, håller på med någon idiot grej att jag låser fast midjan och ena höften haha... så fått jobba mkt med det!

Här kommer lite uppsuttna bilder...

bild3.jpg

bild1.jpg

bild2.jpg

bild.jpg


Haft så kul! Synd att vi åker hem imorgon, men ett pass kvar imorgon. Sen är det dags att boka in nästa tillfälle ;)

=) // Pink
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Grundriden iaf =) Han har vart i träning hos min bästa vän bland annat och han är riden akademiskt för det mesta vad jag vet =)
Han kan typ skolorna i skritt och trav och lite galopp, men det är himla skönt med en häst som är lite riden så man slipper sitta och lära stanna-springa-svänga, mycket roligare att kunna börja träna vidare liksom, dessutom har han lätt för sig, han är en rolig dressyrhäst!

Åh va kul! Han är himla duktig!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

åh va kul med bilder! hon är fin din pärla :) Va avis jag blir nu jag vill med på kurs!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Åh tack så mycket :) är så kär i min lilla pärla! Underbart att hon är så ambitiös och bara vill göra rätt hela tiden. Sen ska matte göra rätt också ;)

Förstår att du är avis :P hade ju varit kul att åka på samma kurs ngn gång, hade tänkt åka till Hällekis i somras men åkte på att jobba istället :P

=) // Pink
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Var bara tvungen att visa en bild från idag också bara för att hon var sådär extra fin :love: Övat massor av öppna och sluta samt förvänd sluta på medelinjen samt på åttvolt idag. Duna lilla tycker det är så kul när hon får lite mer att tänka på och gör då allt för att piloten ska bli glad, fina häst!

grey.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 438
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 088
Senast: bollen__
·
  • Låst
Hästvård Förra tråden stängdes, antagligen pga den med råge passerat 2000 inlägg? Men, vi får väl fortsätta peppa varandra i en ny tråd...
83 84 85
Svar
1 694
· Visningar
133 785
Senast: Boj
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 098
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp