Bukefalos 28 år!

Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Vilka finisar :love:

Har alltid följt "Snacktråd för AR-frälsta" (både del 1&2) på håll, men kände nu att man kanske kan kika in ibland och diskutera med likasinnade! :laugh: Så en presentation kanske! Jag är snart 19, min häst 10 och vi har hållit på med AR i ett och ett halvt år, och det är verkligen bland det bästa som hänt oss! :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Välkommen hit! Jättekul! Eftersom jag älskar bilder... så vill vi ha bildbidrag på hästepållen :laugh:
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Kl...
Har inte varit på Buke på länge, men är det inte lite dött här? Det är bara ni som håller igång?
Tråkigt utan lite diskussioner, visst?

Hoppas ni alla har det bra! :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Vilka finisar :love:

Har alltid följt "Snacktråd för AR-frälsta" (både del 1&2) på håll, men kände nu att man kanske kan kika in ibland och diskutera med likasinnade! :laugh: Så en presentation kanske! Jag är snart 19, min häst 10 och vi har hållit på med AR i ett och ett halvt år, och det är verkligen bland det bästa som hänt oss! :)

Grattis på födelsedagen, och kul att du hittat något nytt :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Bjuder på en bild från uppvisningen, inte direkt på topp, men roligt att få klä upp ekipaget! :D

mg_7733_50608436e087c36b9b9265f9.jpg

Wow! Är det du?!? Kul att se så fina ni är!!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Sedan måste jag få visa...
Satt och tittade igenom "gamla" bilder på ponny.
Är det bara jag som ser någon skillnad!? :eek:
(notera att det är 6mån mellan att bilderna tagiuts)

Snacka om att man lätt bli hemma blind...

241436_10151173236527451_1956203929_o.jpg

Ja, oj! Där var det skillnad!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Förresten!

den 19 firade jag o Pink 9 år ihop och då fick det bli lite nya bilder :)
[...]

ghjk8.jpg

Första galoppen på nästan ett år, eller är det 1,5 år? sist jag minns är iaf våren 2011, kan hända att jag hann ta nån galopp i oktober, men jaja nu är vi på G =)

Grattis!
Åh! Va kul för er!! :laugh:
Ser jättefina ut!
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Grattis på födelsedagen, och kul att du hittat något nytt :)

+ Zahlo

Tack så mycket! :)

Var faktiskt och tränade idag, kändes toppen! Ska bli så himla kul att träna ordentligt igen efter sommarvila och sommarlovsmagen..! ;) Ser ni bilden? Vette 17 om det funka :o

269498_2089777197676_1496730_n.jpg


Här är Herrn i allafall! :love:
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Tack du!

Jag tycker det är jätteskönt utan diskussioner/gnälliga inlägg :D det finns ju fortfarande andra trådar man kan diskutera i om man vill :)

Hur går det för dig o hästen förresten? :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Jo, jag såg det nu att det funka! Hade gärna slängt upp ridbild men de är så löjligt gamla att det är skrämmande! Får ta och fixa nya :p
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

Ja, jag menade rent allmänt på Buke, att det verkar ha försvunnit en del folk. Men som sagt, ni är på AR-tråden håller friskt igång :)

För mig och hästen går det fint. Var på träning igår, och det gick helt fantastiskt bra, trots att underlaget var djupharvat för ponnyhoppning i helgen. Red igenom LA program, och tränaren tycker jag ska ställa upp på träningstävling nästa helg, men jag vågar inte :D Tänkte nog sätta upp det som ett mål inför nästa år, att börja smyga mig in på tävlingsträning och ev ställa upp i nån klubbklass. Men känner jag måste liksom ha lite tid på mig att uppbringa mod.

Vi har provat lite olika tränare nu och kommit fram till två som vi är riktigt nöjda med. En hemmatränare en gång i veckan och en hot shot som vi åker till några gånger om året. Så detta året känns det som att en hel del kommer att lossna, mycket har redan hänt. Bjudningen har blivit sjukt mycket bättre nu på det senaste, kanske för att han börjar bli lite starkare och smidigare, äntligen. :)
 
Sv: Snacktråd för AR-frälsta, del 2

haha ok :D Ja jag är inte här heller lika ofta som förr så du har säkert rätt :)

Kul att det går bra för er! Inspiration och när man känner att man tar sig framåt är verkligen guld värt! Annars tappar man ju allt det roliga =)
Min kompis var här förra veckan och hjälpte mig och nu känns träningen mycket roligare när man vet va man ska ta sig vidare på :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 093
Senast: bollen__
·
  • Låst
Hästvård Förra tråden stängdes, antagligen pga den med råge passerat 2000 inlägg? Men, vi får väl fortsätta peppa varandra i en ny tråd...
83 84 85
Svar
1 694
· Visningar
133 822
Senast: Boj
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 099
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp