Sommarföräldrar 2014

Sv: Sommarföräldrar 2014

Nä nu kommer det lite blod igen och ont i magen, ffa höger sida. Var tvungen att gå hem från jobbet.

Känns ju inte särskilt troligt att det blir ett roligt VUL imorgon :(
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Var hos BM och lämnade urinprov nu på morgonen eftersom det inte gick sist. Bokade dessutom ultraljud 16/1. Det är ju 2 långa månader dit....

Vi pratade även om KUB-test vilket jag får göra gratis eftersom jag är 35. Hon sa att hon inte kunde råda oss där, skulle ni göra det om ni blev erbjudna? Vi skulle behöva ta blodprov nästa fredag om vi ska göra testet så vi har några dagar på oss att fundera.
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Mår du olika olika dagar...? Mitt illamående brukar iofs vara värst på kvällen men idag har jag tillåmed fått i mig frukost utan problem. Känns lite konstigt...

Kl
Min sambo har fått kalla fötter. Igår sa han att han inte vill bli pappa och att han känner sig likgiltig inför att vi ska bli föräldrar. Blev så ledsen när han sa det... :(
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Jo olika olika dagar.

Det har inte blött ngt mer idag och det var inte mycket imorse heller men fy vad ont det gör. Och på konstiga ställen. "Nedre" magen har dessutom svullnat.

Får hoppas på att det är två som tänjer livmodern i rekordfart ;)

Berättade för "min" personalman på jobbet idag, hon är också gravid men en bra bit längre. De är snälla på jobbet, frågade om jag ville ha skjuts till GynAkuten. Som tycker jag kan avvakta min tid imorgon.

Som tur var skjutsade sambon mig till tåget imorse och hann hämta. Hade inte kunnat köra hem :crazy:
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Min sambo har fått kalla fötter. Igår sa han att han inte vill bli pappa och att han känner sig likgiltig inför att vi ska bli föräldrar. Blev så ledsen när han sa det... :(

Tror du inte att han tycker att det känns skrämmande och abstrakt? Det finns ju ingenting för honom att ta på just nu. Kanske ett tidigt VUL kan hjälpa?

Min har tre vuxna sedan förut så jag tror han fattar bättre än mig :p
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Nä blir ingen sommarbebis, är på gynakuten med misstänkt utomkvedshavandeskap :(
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Jo konstaterat. Höger sida, nära äggstocken. Fin blåsa med hjärta och allt. Det är ju sund att de inte kan flytta den till rätt ställe...

Ligger med dropp och väntar på op.
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Å fy vad ledsamt, lider verkligen med dig och din partner... :(
Hoppas att ingreppet går bra. Jag har två vänner som haft utomkveds och som blivit gravida igen snabbt därefter så jag håller tummarna för det!
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Fick åka ner kl 10 så nu är jag opererad. Och iaf en äggledare fattigare.
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Går inte att skrapa i äggledarna, om det är litet kan de suga ut det.

Fördelen med att de tog äggledaren är att hela graviditeten är borta.

Verkar som att jag får mens redan nu så med extrem tur kan jag komma tillbaka till tråden om ett par veckor :D


(Måste ju hoppas!)
 
Sv: Sommarföräldrar 2014

Hoppas du kan komma tillbaka till tråden om några veckor!

Vi berättade för våra föräldrar och syskon i helgen. Dessutom vet ena stallägaren det vilket gör lite enklare med tanke på att jag pga trötthet inte är i stallet lika mycket som vanligt. Jag ahr fortfarande väldigt lindriga symptom/besvär. Mycket tröttare än vanligt och större bröst är allt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 034
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 136
Senast: cirkus
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd :) V 5 (4+5), BF 5 juni. Plussade igår igen efter 2 försök sedan sista MF. Hoppas verkligen att den lille krabaten vi stanna i...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
121 559
Senast: superstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp