Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Idag vid invägningen så såg jag äntligen resultat, både på våg och måttband=)=)=) Jättekul... nu är jag bara drygt 3 kilo från mitt 1:a delmål:D Underbart...
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

-0,2.
Det är lite men det är ner, I´am happy!

BRA jobbat alla, fan så vi rockar!
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

+Rea
Bra jobbat!
Skönt ner det går nedåt,även om det gärna får gå lite fortare!:bump::banana:
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

hoppar in här också :)

Har under sommaren gått ner 10 kg genom nyttig mat och hårt jobb i ett travstall 4 dagar i veckan. Men när skolan började så så försoffades jag lite.

vägde mig idag och har gått upp 3,5 kg sen jag sist vägde mig i slutet av sommaren.
nu ska jag försöka ta tag i detta igen för min egen skull för jag vet att jag skulle må bättre av det men även för att jag bör bygga mer styrka och gärna bli lättare för ridningens och hästarnas skull.

har ju en drömm av att nån gång kunna rida mont+e då mini gränsen är 65 kg och man ska gärna ligga därikring. jag har alltså en del jobb framför mig för att nå ner till den gränsen ligger på 83,5 nu

Planen är att jag ska börja gymma för att få upp min styrka. Börja gå på Yoga för att få styrka och balans. och så får vi se om det blir jympa pass också men just nu börjar jag med gym och yoga ett par dagar i veckan:) eventuellt ett par Core och afrodans pass för att det är så roligt :)
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Välkommen hit. Här blir det ingen vägning denna veckan pga flytt och annat. Kommer att ha svårt att nå målet här men det spelar inte så stor roll ,huvudsaken är att fortsätta målmedvetet och ha målet klart för sig tror jag.Det blir lite hårdkörning efter flytten. Kommer att vara utan internet ett tag nästa vecka.
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Jag tror inte det är sant!!!! Har bara 3 hekto kvar till 88 kg!!!! Jag har gått ner 8 kg sedan 9/10 :banana::bump:

Det har inte ens varit svårt utan ätit god mat hela tiden :bump:

Nu är det dags att ta tag i nästa 8 kg :devil:

/Lizzie
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Jag tror inte det är sant!!!! Har bara 3 hekto kvar till 88 kg!!!! Jag har gått ner 8 kg sedan 9/10 :banana::bump:

Det har inte ens varit svårt utan ätit god mat hela tiden :bump:

Nu är det dags att ta tag i nästa 8 kg :devil:

/Lizzie
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Välkommen hit!
Skönt att börja ta tag i vikten.Den smyger sig på så lätt.
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Tror nog du bränner en del när du flyttar med allt kånkande!
Sedan hinner man ju knappt äta helller......
Det viktigaste är inte x antal kilo ner på en viss tid,utan att vi går ner och stannar där..........
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Bytt 1:a siffra idag!
Väger nu 79,9kg.
Kanske inte mkt att skryta med,då jag fortfarande är FET,men några kilon till så är det "bara" övervikt!
Nu gäller det fa att INTE klättra över 80kg igen:devil: ,utan fortsätta neråt!
Många kilon till behöver bort:crazy:
Simmat 2500m idag och dressyrat med bägge pållarna!
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Rent psykologiskt så betyder byte av första siffran jättemycket!!

Bra jobbat :bump:

/Lizzie
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Jag har gått ner 0,5 kg och det trots att jag haft en mycket dålig vecka.. Nya tag nu!
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Bra jobbat :D 1:a siffran är ju en stor grej faktiskt känns ju bättre att kunna säga jag väger 79.9 iställer för 80 :)
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

tog en vända till gymmet idag igen var där ca 1½ timme. först uppvärming/kondition i ca 30 min. Och jag SPRANG faktiskt på löpbandet, jag hatar att springa... det är så tråkigt och jag ger upp direkt för det är så drygt men idag kan det ha blivit iaf 5 min jogg av totalt 15 min på löpbandet

Var där med en kompis så vi gick runt och testade en massa olika maskiner för att se vilka vi gillade jag hittade ett par som passar bra till det jag söker. vill ju bli starkare i rygg och mage framförallt men även bröst, rumpa och lite ben.

Känns bra och jag kommer ha träningsvärk imorgon :bump:
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Kl.
Jag har nu varit borta ett tag pga att min mor dog i Lördags efter att varit sjuk i nästan 3 år.

Dock konstaterade jag sist jag vägde mig att jag gått ned 8 kg sen jag vägde in mig för denna peppning, så jag är otroligt nöjd =) 3 kg mer än vad jag hade tänkt. Nytt mål nu är att innan jul gått ned 4 kg till så har jag sedan förra julen gått ned 20 kg =)

Hoppas allt går bra för er andra, jag håller tummen.
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Tråkigt med din mamma.
Duktigt ändå att ha gått ner så bra.:bump:
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

KL

Förstår inte hur jag kan ha missat denna tråd ;) Hoppar in och joinar :D Har 5-7 kg att gå ner.

Vill komma i form och bli lite lättare så jag kan rida in min kommande ungponny (det kan jag iofs med den vikt jag har nu med, men vad gör man inte för ponnyns skull ;) )
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

Men,hallå!
Var är alla?
Ni har väl inte hoppat av eller tagit jullov redan?
Kom igen nu!
:bump::rofl::bow:
 
Sv: Spinoff hästägare/övervikt - UTMANING!

jag har varit lat med gymmet sen i torsdags.har haft mycket att göra. Jag vill åka dit imon men vet inte om jag hinner, men på måndag blir det antagligen en vända.
har inte vägt mig ännu det får bli senare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
163 402
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Relationer Detta är rena spekulationer dock. Personen själv är fast och fullt medveten om att det svänger REJÄLT i humör och känslor, och tror sig...
Svar
3
· Visningar
6 139
Senast: Hedinn
·
R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 117
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Så! Nytt år, Ny utmaning - Ny tråd! :D Vet att det är en hel del av oss som vill köra ett race till - så haka på nu! Ny period...
14 15 16
Svar
319
· Visningar
24 805
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp