Bukefalos 28 år!

Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tack!

Eftersom jag har använt upp allt mitt fria internet och det är SVINdyrt att sitta utanför den tiden får ni ha lite tålamod innan bilder kommer upp... :angel:

Men en liten rapport iaf:

Resultatet- inte något lysande... Men vi visste att distansen var för lång och att han verkligen skulle behöva loppet. Han blev väldigt trött helt enkelt! :p Men fram tills slutet kändes det bra, JÄTTEkul att få rida igen och betydligt trevligare bana än hemma! :angel: :D
Inga problem med boxarna denna gången, vi var i front efter 20 m glatt pullandes *puh* kändes att jag har ridit mer nu!

Bilder kommer så fort jag tar mig till McDonalds (gratis Wifi) eller efter den 12 maj då jag får en ny period!

Camilla: Han är jättesnäll, lite dumdryg ibland men helt underbar att träna saker på, dock fruktansvärt lat! *pust*
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Helt klart godkänd debut av Korpen ;)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

kl

Vet inte om det är sådana här gratulationer som ska läggas här men jag chansar :)

Vill gratulera grannen R. Jr till vinsten av Pramms i går med Peas and Carrots!!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ja verkligen, jag tappade andan när hästarna gick i mål. :)

Camilla: Ja det var underbart att se!

Grannen (tränaren) fick en påse ärtor och morötter på dörren med en lapp "Grattis till vinsten" :D
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

STORT grattis till Dennis Persson.
STORT grattis till Niklas Lovén.
Äntligen !

Grattis x3 också till familjen Michanek.
... samt Källse, Svedberg, Åberg och Sjögren.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

... och hur kunne jag glömma Kelly, som liksom Lovén, vann två lopp, samt JJ Österberg, Mustonen och m.Quatrebarbes.

Grattis till alla, som gjorde ett gott dagsverke.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Denna tråd har legat i träde en lång tid. Vi är kanske inte så pigga på att gratulera varandra numera ?

Jag vill alla fall passa på att gratulera Marie Lustig till tre segrar av tre möjliga på Klampen idag. Många så väl Paul's Pride på TV i lördagskomben.
Inte illa med (och jag citerar) en lada full av slaktobjekt och skithästar.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ja du inte så liten. Nu måste jag se till att bil frisk så ja kan åka dit och gratta. Och rida ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Måndagskvällen bjöd på 1,50-hoppning i Mannheim i Tyskland. Flera svenskar startade och de alla gjorde bra resultat – men bäst av alla...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
14
· Visningar
630
Senast: Mia_R
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
314
· Visningar
19 972
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp