Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på mig själv över att jag funderar för mycket på mina klädval :meh: Ska ut imorgon och tänkte ta samma kläder som på nyår, festligt men lite nedtonat. De flesta av mina kompisar har bara vardagskläder à la jeans o t-shirt så jag är typ alltid mest välklädd men min dumma hjärna oroar sig över att vara för välklädd fast jag vet att ingen av mina kompisar bryr sig och det är inte så jag kommer i galakläder precis :cautious: Tyst hjärna och låt mig vara glad över att jag har kläder jag gillar istället :arghh:
 
Det stör mig att det redan (4e januari såg vi det på IKEA jag o pappa!!!!) har börjat säljas semlor...!! Semlor äter man på fettisdagen och inte en dag före eller efter! Gnäll gnäll gnäll! :P

//r

Shit oxå, jag som köpte semlor idag helt oväntat. 2 st för 10:- kunde jag bara inte låta bli asså :(
 

Bifogade filer

  • B9539ACB-FECD-478D-8074-E6A1122A4383.jpeg
    B9539ACB-FECD-478D-8074-E6A1122A4383.jpeg
    23,8 KB · Visningar: 69
Svaret på det hela är som alltid när det gäller söta jäsdegar: Roy Fares! :D @Mineur, säg till om du vill att jag skickar mandelmassa ;) :D

https://www.koket.se/mitt-kok/roy-fares/roy-fares-semlor/

Jag använder lite mindre socker i degen än vad han gör och gör inte egen mandelfyllning (pga slö, jag blandar från mandelmassa) men de här blir gudomliga, fluffiga och alldeles underbart goda.
Gulliga du! Jo jag brukar fixa egna semlor faktiskt, och mandelmassa brukar Ikea kunna förse mig med, så det finns hopp för mig trots allt! Men inte ens jag skulle ställa mig och baka semlor före fettisdagen, så någon form av ordning är det ändå på mig @strawberrysylt ;)
 
Multipla personligheter heter väl numera dissociativ identitetsstörning? Så dubbelfel i de filmerna.

Ja, det heter väl så. Inte schizofreni i vart fall. Blir lika irriterad varje gång. För att inte tala om sambon, som faktiskt har schizofreni. Han suckar högt varje gång skurken visar sig vara "schizofren" och ha flera mordiska personligheter. Precis som om schizofrena personer är mordiska och har flera personligheter.
Lite som att deprimerade personer alltid är gråtiga. Det stör mig också.
 
Stör mig på de inkompetenta deltagarna i farmen. Alltså jag vill verkligen inte påstå att jag skulle kunna slänga ihop ett hönshus eller dass i en handvändning, men jag har tillräckligt mycket innanför pannbenet att förstå att glipor mellan plankorna i taket kanske inte är så fördelaktigt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 526
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 526
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp