Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
När folk inte bara säger allt det dom tänkt berätta på en gång nej dom utelämnar info så man måste ställa frågor om man vill veta vad det är dom försöker säga

KOM TILL SAKEN!!! Bara. säg. det. för. fnnnnn :arghh:

Men nej man måste fråga "så vad var det du gjorde då?" "så vad var det för överraskning du fick då?" blahblablaaa kan folk inte bara SÄGA DET?!! Liksom av sig själva??? Känner mig som Beck eller Poirot eller nån som måste DRA info ur folk som borde kunna säga det direkt bara
 
Jag stör på mig på att en nära anhörig lämnade ett meddelande på telefonsvararen där h*n var tvungen att säga att det namn vi funderar på till vårt barn "kanske inte är så fint" följt av en 1 min lång harang "att vi bestämmer ju själva så klart". Nä, gör vi verkligen det? :banghead:
 
När folk inte bara säger allt det dom tänkt berätta på en gång nej dom utelämnar info så man måste ställa frågor om man vill veta vad det är dom försöker säga

KOM TILL SAKEN!!! Bara. säg. det. för. fnnnnn :arghh:

Men nej man måste fråga "så vad var det du gjorde då?" "så vad var det för överraskning du fick då?" blahblablaaa kan folk inte bara SÄGA DET?!! Liksom av sig själva??? Känner mig som Beck eller Poirot eller nån som måste DRA info ur folk som borde kunna säga det direkt bara
"Vet du vad som hände idag?"
"nä"
och så tar konversationen slut där :meh:
 
Jag stör på mig på att en nära anhörig lämnade ett meddelande på telefonsvararen där h*n var tvungen att säga att det namn vi funderar på till vårt barn "kanske inte är så fint" följt av en 1 min lång harang "att vi bestämmer ju själva så klart". Nä, gör vi verkligen det? :banghead:

Men seriöst :banghead:
Hade någon sagt så till oss när vi valde namn till barnen så hade personen fått ett kvastskaft i röven :turd:
Gissar att hen hade några alternativa fina namn också :grin:
 
Stör mig faktiskt på min syrra. Nu har hon varit här sen i fredags lunch. Jag har lagat mat varenda dag både till lunch och middag och står just nu och fixar lunch.
När jag är hos henne så erbjuder jag mig alltid utan undantag att hjälpa henne med middagen men nu? Hon har suttit i soffan och SPELAR SPEL på sin mobil varenda gång :banghead:
Skulle givetvis kunna fråga om hjälp men jag känner att hon borde fråga om jag vill ha hjälp, inte tvärtom. Är det inte allmänt hyfs att så bara ställa frågan :confused:
Jag känner mig som en butler med 4 istället för 3 barn...
Ikväll blir det makaroner och falukorv :meh:
 
Stör mig faktiskt på min syrra. Nu har hon varit här sen i fredags lunch. Jag har lagat mat varenda dag både till lunch och middag och står just nu och fixar lunch.
När jag är hos henne så erbjuder jag mig alltid utan undantag att hjälpa henne med middagen men nu? Hon har suttit i soffan och SPELAR SPEL på sin mobil varenda gång :banghead:
Skulle givetvis kunna fråga om hjälp men jag känner att hon borde fråga om jag vill ha hjälp, inte tvärtom. Är det inte allmänt hyfs att så bara ställa frågan :confused:
Jag känner mig som en butler med 4 istället för 3 barn...
Ikväll blir det makaroner och falukorv :meh:
Laga nåt hon inte tycker om.
 
Laga nåt hon inte tycker om.

Tänk om det hade funnits något sådant men tyvärr :meh:
Nåja, nu äntligen har jag slitit klart och själv fått i mig lunch.
Min make hade gärna hjäpt till men han och svärfar försöker få avloppet att fungera igen. Det har gått bakvägen i källatoan :crazy:
Så nu stör jag mig på det med. Får dom inte fixat det själva måste vi ringa slamsugningstjänst - på en söndag :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 525
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 526
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp