Testagramtråden!

Just ja var ju glöggkrydfor med... Får se om jag känner ngn som gör egen glögg ;) annars kanske man kan ha dom som dekoration?
 
Jag är jättenöjd med allt i lådan. Det enda tråkiga är att jag fick mandelpepparkakorna, jag som inte tål mandel. Jag fick gå och köpa mandelfria pepparkakor dagen efter - köpte dock inte Annas så där misslyckades de med att stimulera till merköp ;)

Drinkmixen drack vi som läsk, helt ok. Chipsen med svamp var ganska goda, smakade väldigt mycket svamp tycker jag. Lindorkulor köper vi då och då, de är jättegoda. Den påsen tömde jag snabbt. Kan tipsa om kulorna med smak av marc de champagne, brukar finnas i butik till nyår. Trailmixen, knäckechipsen, ljusen och deon har jag inte provat.

Varken jag som gillar svamp eller sambon som inte gillar svamp tyckte att chipsen smakade svamp.
 
Då vet jag inte hur svamparna ni äter brukar smaka ;) Jag tyckte smaken påminde om champinjonstuvning, fast i torrt format förstås.

Sambon inga alls, förstås ;)

Men det är möjligt att ett chips två kvällar på raken inte är nog för total smakupplevelse :)

Tunnbrödchipsen var däremot toppen :d
 
Himla glad att jag inte fick svampchipsen, för då hade jag inte vågat äta dom (pga allergi) :D Har dock inte hunnit testa min variant än.
Är supernöjd med innehållet i lådan och ser fram emot nästa! Känns som att man fick väldigt mycket prylar för en liten peng.

Glöggkryddorna får dock åka hem till mormor :)
 
Himla glad att jag inte fick svampchipsen, för då hade jag inte vågat äta dom (pga allergi) :D Har dock inte hunnit testa min variant än.
Är supernöjd med innehållet i lådan och ser fram emot nästa! Känns som att man fick väldigt mycket prylar för en liten peng.

Glöggkryddorna får dock åka hem till mormor :)

Instämmer och som sagt, det man inte vill ha eller inte tål går ju att ge bort. Pengarna för lådan täcker väl portot och någon administrativ avgift så det tycker jag heller inte var farligt dyrt.
 
Hm.... tro inte att jag inte följer med i den här tråden också :-)
Funderar nu på att ge min svärmor en årsprenumeration av boxen, hon gillar att få nya saker och smakprover, så detta kan ju bara bli bra.

/ kayoba
 
Jättenöjd med lådan! Ljusen slocknade och så som konstaterat tidigare, mandelpepparkakor är kanske inte lattjolajban men resten :up:
 
Jag är jättenöjd! Ljuskopparna var trasiga, men det var bara att mejla till dem så får man nya:)

Tunnbrödschipsen var sååå goda!!! Mer än så tillåter jag mig inte att prova förrän till helgen. Det rimmar lite illa med min kosthållning med chips o grejer... frömixpåsen kan jag nog knapra i mig i stället för godis under veckan och efter träningen.
 
Jag är också supernöjd med lådan, fick svampchipsen och även om jag inte gillar svamp så var de supergoda :d Ljusen var väl besvikelsen, där har CO lite att jobba på fortfarande. Tunnbrödschipsen :love:
 
Jättenöjd med lådan! Ljusen slocknade och så som konstaterat tidigare, mandelpepparkakor är kanske inte lattjolajban men resten :up:
Får lägga till att jag inte är förtjust i ljus choklad, men det är ju inte chokladkulornas fel :D Bäst var svampchipsen! :p
 
Fick svar från supporten om ljuskopparna:


Testagram support (Testagram)

nov-25 08:43

Hej!

Va tråkigt, postens hantering är tyvärr allt annat än delicat. Vi skickar självklart ett nytt kitt till dig så du får testa produkten och hoppas att de klarar sig bättre i leveransen.

Vänliga hälsningar
Testagram Support
 
Nej postens hantering är nog inte så delikat. Mina ljushållare var hela men paketet med tunnbrödchips var mosat så det var en hel del smulor där i. Men dom går ju att äta ändå, värre med trasiga glas koppar.
 
<-- Jobbar på postterminal :angel:

Nu har jag också blivit medlem, synd att det är så långt kvar till slutet av Januari! :(
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 542
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 074
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 565
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp