Testagramtråden!

Nu har jag också anmält mig. Kul. Och så kanske maken får testa nytt kaffegodis varje månad. Jag ska äta snacks jag - Bring`em on
 
Nu har jag också fallit till föga ;) Kommer förmodligen att ha glömt bort det när januari väl kommer...!
 
Förpackningen saknade skydd mellan glaskopparna. De stod i en plastlåda intill varandra som de står på bilden, så de har ju uppenbarligen slagits ihop. Så i det här fallet tycker jag att det är Claes Ohlson som tänkt galet när de konstruerade förpackningen.

10348613_10153325131592542_247763336799495983_n.jpg
 
Sammataget är jag nöjd med det ekonomiska utfallet av testagram. Men jättebesviken på hur lite nyheter det innehöll. Varför skickades inte Lindors nya smak med jordnöt ut till alla?? Och Annas pepparkakor med lingon?
Jag är ju med för att få testa nyheter, inte för att få varuprover.
 
Sammataget är jag nöjd med det ekonomiska utfallet av testagram. Men jättebesviken på hur lite nyheter det innehöll. Varför skickades inte Lindors nya smak med jordnöt ut till alla?? Och Annas pepparkakor med lingon?
Jag är ju med för att få testa nyheter, inte för att få varuprover.
Har du mailat Testagram? :)
 
Ang värmeljusen - har ni recenserat och tyckt till på claes ohlsons hemsida?
http://www.clasohlson.com/se/Värmeljus-startkit/44-1290

Jag tycker precis som @Nebraska att det var en nyhetssvag låda, men jag är jäkligt tacksam för att testagram inte skickar hem jordnötsprodukter till folk, samt har viss förståelse för att det är ett nytt koncept och att lådan nog får bättre nyhetsinnehåll vartefter lådan blir mer känd. Just nu tror jag att testagram skrattar hela vägen till banken så att säga, jag tror deras kundtillströmmning varit enorm. Det är liksom inte bara här på buke det talas om lådan.
Så, tålamod säger jag. Trots att jag inte var helt nöjd med ljusen, och att jag på grund av allergi inte kunde äta vissa produkter och inte gillade chipsen så är jag nöjd ändå.
 
Mina nya ljus och koppar är på väg med posten. Håller tummarna för hela koppar den här gången. :)
 
Hm.... tro inte att jag inte följer med i den här tråden också :-)
Funderar nu på att ge min svärmor en årsprenumeration av boxen, hon gillar att få nya saker och smakprover, så detta kan ju bara bli bra.

/ kayoba

Det blev visst något konstigt där ett tag... jag märkte inte att hunden låg på tangentbordet - men vilken bra idé! Jag som alltid har torka på julklappar!
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 503
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 074
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 563
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp