Bukefalos 28 år!

Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Han kanske bara "tar emot" starka hästar...såsom G melander gjorde ( gör) Det finns vissa "knep" som få är förunnade att kunna/veta :angel:

han hade våran valack ett tag, Aces Hardy.
iofs gick han inget bra :angel: det var iofs innan Max Flukt kom ut på banorna, han hade precis tillfrisknat från sitt benbrott tror jag.
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

:D Det ska jag göra....

Nu är det dags för Jags o Rock the World att börja göra skäl för havren....:banana:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Inte för att det har med något alls at göra, men Dan-Åke verkar himla trevlig när man träffar honom ute på banorna.

Första gången jag träffade på honom och han började babbla blev jag lite förvirrad för jag hade ju bara sett karl'n på TV. :eek: Men han pratar alltid med mig som han kände mig? :confused:

Från början tänkte jag att han blandat ihop mig med nån, men HUR många blonda tjejer med gul/röda tävlingsdressar finns det?

Ja, ja, han brukar alltid vara trevlig åtminstone.... :idea:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

haha, jag tror att han bara tycker det är roligt att prata med trevligt folk :D han är inte så blyg av sig.
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Nu ska du inte ha så låga tankar om dig själv....:devil:
Klart att han tyckte att du verkar trevlig.
Det är det som är det fina med travet, alla talar med alla överallt! :D
Härom veckan åt jag middag med en miljardär som fött upp supertravare. Dagen efter började en annan miljardär snacka fotboll med mig helt plötsligt. Vad hade vi tre gemensamt? Jo, travet! :love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kartonghästen är borta,Svarta Pantern är tillbaka :love:.

16-009~Black-Panther-Posters.jpg


/Lines-lycklig
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Härligt! :bump: Då är ni snart tillbaka i tråden "Bukehästar till start" :bow:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Vem la sömnmedel i min lunch? :devil:
Jag som bara skulle knoppa in en stund har nu sovit bort en fin höstdag. Å andra sidan behövde jag det, har inte varit på topp på sistone. Det ska jag vara nästa helg! :)

Är det slut på svenska storlopp sedan? Bara Breeders Crown kvar då, eller?
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ja fastnade för Åkes flygmaskin under Stochampionatshelgen... Vet inte om hon är anmäld dock ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
149 005
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 287
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp