Bukefalos 28 år!

Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Men du.... :angel::o

Ska jag ha TVÅ snacktrådar att flumma i???
Fast den här kanske håller sig en aning mer till ämnet än Ridtravartråden??? Eller vem vet förresten... :angel:

Allmänt snack då...

Jag blir galen på mig själv, jag har inte varit så där speciellt nervös på flera år och NU helt plötsligt har Spöket fjärilar i magen för ett PREMIELOPP... :o Helt sjuk.

Det är nu du som visat mig den andra, så skyll dig själv...;)
Synd att du gjort dressyrhäst av en potentiell elitloppsvinnare bara...:cry:

Premie kan du ju köra på måndag, och sedan gör du en Randy Eyecandy och tjänar fem lakan i veckan. Du har en ny Ducati innan du vet ordet av...:banana:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Det är nu du som visat mig den andra, så skyll dig själv...;)
Synd att du gjort dressyrhäst av en potentiell elitloppsvinnare bara...:cry:

Premie kan du ju köra på måndag, och sedan gör du en Randy Eyecandy och tjänar fem lakan i veckan. Du har en ny Ducati innan du vet ordet av...:banana:

Ducati.... :eek::eek::eek: (tänk dem gröna) Eller annars får jag en ny "potentiell Elitloppsvinnare" som leker ridhäst. :angel:

Hörru, "den potentiella Elitloppsvinnaren.".. :rofl: ska vi hitta felet på innan han kommer ut och slår världen med häpnad... :angel: Tills dess får han visa sina färdigheter i Ridtravartråden... :idea:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Någon bukefalist som var på Färjestad och kan berätta lite om Unionstravet?
Var det en succé, eller?

Jag var där ...Lugdumun(?) var GRYYYM........:eek:

Den där WSB hästen( Crowns Banker) i första gjorde pappa glad med att slå sönder vagnen och skena i segerintervjun :rofl::rofl::angel:

Lass Honneur är också en fin tjej med framtiden för sig :bump:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Kul...Färjestad är en bana jag gillar.....:bump:
Btw...så säljer Åke nyinköpta fransoser till en...hmm....billig penning....:crazy:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ge mig nån fin ettåring på kriterieauktion........:bump:

Försöker få han o köpa en starthäst men det ska vara unghäst nu....jag såg en som jag tycker är helt ok nr 217 Karma
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

oki...å vem är ni då ??
Å Välkommen till buketräsket :D

Jag har 2 halvfransoser så det räcker så länge :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

ja lugdunum var ju hur fin som helst idag :love:

ska kolla in den där karma..
vilket påminner mig om att jag måste läsa på lite om hästarna som auktioneras ut!
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

jag har aldrig varit på färjestad, vilket är synd :D

säger som Martha, välkommen :bump:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

oki...å vem är ni då ??
Å Välkommen till buketräsket :D

Jag har 2 halvfransoser så det räcker så länge :D

Jag är en gammal bekant? ;)
Till skillnad mot travkuskar och Lill-Babs så undviker jag tusenklubben...:angel:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Hmmm, nu blev jag nyfiken .....känner jag dig eller är du en "gammal" bukare ? Är det Botvid som bytt namn igen :eek:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ja då får du ju ta dig en tur o besöka Värmlandsbanorna då :bow:

(martha som aldrig varit på Skrubbs, men vunnit V75 på kalmaa(r) ... )
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Jag var på Färjestad och minglade, blev visst "bara" 1086 bilder idag :angel: Visst nytt rekord för mig... :D

Har bilder på den skenande hästen, har inte hunnit granska i datorn om de är värda något, var på tok för långt ifrån eg.
Men de visade inga bilder på när han nästan sparkade ned en hjälpsam människa på stallbacken :eek:, det var tydligen närmare än de bilder som fångades på tv har jag hört, såg det tyvärr inte själv...
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

[Men de visade inga bilder på när han nästan sparkade ned en hjälpsam människa på stallbacken , det var tydligen närmare än de bilder som fångades på tv har jag hört, såg det tyvärr inte själv...

WSB WSB WSB :angel:

såg aldrig på tv
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Apropå Lugdunum, hästen är heeeeeeeeeelt otrolig!! Har maaaassor med bilder på just honom, förstår inte, kameran bara gick och gick och gick, helt av sig självt... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 761
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 056
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp