Bukefalos 28 år!

Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

haha det var likadant för mig när jag fotade honom under elitloppshelgen! :D helt underbart fotogenisk häst ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Travfolkets snacktråd!

Ja efter den galoppen och han bara seglade förbi :bow: :bow:

Å Åke som sa att han kan skoja till det så ibland :rofl: :rofl:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

WSB på en Tap In-märr har visat sig vara mindre bra:

93285_4588_b0d016dba8_l.jpg
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Visby och Färjestad har båda sin charm.

Jag har dock aldrig varit på Kalmar, Vaggeryd eller Tingsryd.
Och inte på någon bana norr om Bergsåker.
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Finns ett bra ord (som jag använder lite överdrivet ibland, men i dagens läge är det kanske bra???) för just "att bli av med bilder"; SÄKERHET!!

Analoga (negativ); BANKFACK!

Digitala; BACKUP!!

Jag har blivit av med ett gäng bilder en gång och det var en SKRÄCK-upplevelse :eek:, minst sagt!

Tråkigt att du förlorade massa bilder... :(
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

ja usch, det är det värsta som finns! det bästa är ju att så fort man lagt in alla bilderna bränna över dem till en skiva.
typ alla bilder från elitloppshelgen är borta.. himla synd, för det var en kul helg och bilderna blev bra.
men det värsta var ändå för ett år sen, när jag förlorade aaaalla (förutom ca 10st) bilderna efter praktiken på menhammar :( :(
kändes som världen skulle gå under :rofl:

claes kärrstrand hade fotat en bild på mig och jaded :devil:

men jag antar att det är sådant som händer då och då..
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

det kan jag tänka mig :)

jag tycker tyvärr inte att det är någon charm med kalmar.. vet inte ifall det är för att man kanske har en annorlunda uppfattning om hemmabanan.

däremot axevalla :love:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Fy ja!
Jag stod och prata med bekanta (i kurvan efter mål) så vi såg inte upploppet för alla tavlor, torn och tv-lastbilar och hörde bara hur det bankade och lät där borta, sen kommer hästen farandes på innerplan... Men som sagt, tur i oturen att allt ändock slutade lyckligt!
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Exet" har blivit hästägare/delägare i en 2 åring på Kalmaaaaa.. :D
En Otroooolig talang enl alla inblandade ( såklart) Love Heart får ni hålla utkik över i det snaraste
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 766
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 065
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp