Bukefalos 28 år!

True Blood (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: True Blood (ulvspel)

Alla vet ju hur söt hon är, så det funkar nog ändå! :D

Du kan ha en poäng, men oj vad orättvist mot oss andra som inte är välkända som söta :D

Och nu funderar jag på om det är dags att dra ner på mitt OTande innan jag gör Sasse på tok för upprörd :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Alltså, jag tänker (och det händer inte ofta, mina handlingar är mer primitiva) att är man inte smart så får man ju vara söt och ha låg procent kroppsfett.
För att kompensera liksom!

(letar förgäves i ordboken efter ordet tänka). Hur gör man då? Har hört talas om tillståndet lite till och från men hittar ingen beskrivning av vad det innebär...
 
Sv: True Blood (ulvspel)

OK, då kommer information från LL:

Ändrade DL-tider:

DL1: söndag kl 21 + 20 minuter för natt-DL.

[...]

Tillbaka. Ovanstående DL gäller alltså.

Ännu ett förtydligande (det är ju bra att jag kommer på sakerna jag glömt samma dygn som jag glömt dem i alla fall):

Ulvarnas trolleri kan inte användas i avgörande lynch. Om Russel skulle vara siste ondingen däremot, då kan han bedåra (få någon att glömma att rösta) även i avgörande lynch.

Jag hoppas nu jag kan hålla ordning på alla mina justeringar och små förändringar av rollerna själv:nailbiting:.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Du kan ha en poäng, men oj vad orättvist mot oss andra som inte är välkända som söta :D

Och nu funderar jag på om det är dags att dra ner på mitt OTande innan jag gör Sasse på tok för upprörd :D

Sasse har inget att säga till om idag, så som hon producerade inlägg förra leken:D
 
Senast ändrad:
Sv: True Blood (ulvspel)

Menar du att du dricker typ, ALKOHOL?!?! :eek: Eller försöker du hitta om att du dricker andra saker :confused: Själv dricker jag bara saker som kommer med ett papaply eller drinkpinne :D

Jag trodde att de flesta här drack blod... :D

Eller nä, antalet vampyrer i leken är väldigt få insåg jag nu, men ändå.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Blod kan ju komma tillsammans med paraply :D

Fast jag vet inte, Paddan är en sådär lite lagom slipprig sak (ser man ju på hennes bild liksom :D) och ska man på Tallinskryssning tänker inte jag på blod som första dryckesval (även om det lär finnas mer alkohol än blod i de flesta människorna ombord på båten så det är väl lite sak samma vad man dricker egentlugen :D)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Menar du att du dricker typ, ALKOHOL?!?! :eek: Eller försöker du hitta om att du dricker andra saker :confused: Själv dricker jag bara saker som kommer med ett papaply eller drinkpinne :D

och du menar att saker som kommer med ett paraply el drinkpinne INTE innehåller alkohol?? vojnevojne, snacka om att du blivit lurad i alla år :p

Well, folk i Mexico dricker Tequila och i Turkiet dricker de Raqi - känns som om alkoholhaltiga drycker är ett bra alternativ i värmen ;)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Blod kan ju komma tillsammans med paraply :D

Fast jag vet inte, Paddan är en sådär lite lagom slipprig sak (ser man ju på hennes bild liksom :D) och ska man på Tallinskryssning tänker inte jag på blod som första dryckesval (även om det lär finnas mer alkohol än blod i de flesta människorna ombord på båten så det är väl lite sak samma vad man dricker egentlugen :D)

Bloody Mary. :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

och du menar att saker som kommer med ett paraply el drinkpinne INTE innehåller alkohol?? vojnevojne, snacka om att du blivit lurad i alla år :p

Well, folk i Mexico dricker Tequila och i Turkiet dricker de Raqi - känns som om alkoholhaltiga drycker är ett bra alternativ i värmen ;)

Och på Teneriffa dricker de "una gran cerveza", så det är tur att jag har öl hemma då, så jag överlever i det som kallas värmen :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Och nu funderar jag på om det är dags att dra ner på mitt OTande innan jag gör Sasse på tok för upprörd :D

Så länge ni inte börjar prata om myspinnar och dylika familjelivsuttryck så är jag nöjd :p Tills jag måste rösta i alla fall ;)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag visste inte ens om OT:andet och är inte medvetet deltagande, jag lovar! Och vad är det för derby? Vilken sport?
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Hästmänniskor?! :eek: hälften häst, hälften människa?!? Är det smittsamt? Finns vaccin?! BROMSMEDICIIIIIIIIIIIN! :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 107
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 383
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 545
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp