Bukefalos 28 år!

ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

*kl*

Alltså Ullaredsfynd varierar från dag till dag. Vissa grejer kan de ha en dag o så kommer de tillbaka en månad senare. Att ni ens orkar diskutera vad ni SKA köpa. Det är inte så lätt tyvärr. Däremot kan man fynda massor (jag har massa schabrak därifrån bla) så diskutera ist vad ni köpt som varit bra, även om det klart kan vara väldigt varierande kvalite.

Jag tipsar om fleecelindorna, de flesta schabraken, fleecetäcket med snurrad fläta som passpoal, bett finns ibland i bra modeller (mkt varierande).
 
Sv: ullared fynd

*kl*

Alltså Ullaredsfynd varierar från dag till dag. Vissa grejer kan de ha en dag o så kommer de tillbaka en månad senare. Att ni ens orkar diskutera vad ni SKA köpa. Det är inte så lätt tyvärr. Däremot kan man fynda massor (jag har massa schabrak därifrån bla) så diskutera ist vad ni köpt som varit bra, även om det klart kan vara väldigt varierande kvalite.
(mkt varierande).

:bow::bow:
 
Sv: ullared fynd

Nä inte ännu. Mobilen var full när jag var upp med det till stallet. Men jag får väl ta lite kort nåndag. Hon vart jättefin i sitt nya täcke iaf :)
 
Sv: ullared fynd

Var i ´gekås innan..
köpte följande;
rutigt utetäcke.
shampo
liniment
guld-svart flecetäcke.
2 grimskaft, ena ROSA, sen guld-rött. måste tillägga att jag har en vallack :angel:
skulle köpt ett dressyrträns men hittade nget fint i strl COB. hitar inte alls mkt i cob. tyvärr.:crazy:
 
Sv: ullared fynd

KL..

Köpte följande i dag:

1 regntäcke, chokladbrunt fleecefodrat strl 135
1 flaska C&D&M schampo som jag har sneglat på länge (luktar asagott!!)
1 schabrak, marinblått m silver/blå/svart passpoil
1 par bruna handskar

Saknade benreflexer.

Övrigt jag handlade var ej hästsaker.
 
Sv: ullared fynd

KL igen ;)

Har ett par bilder jag tänkte lägga upp i morgon, på schabraket och småsakerna. Täcket är ett likadant som det redan finns bilder på i tråden. Det chokladbruna med reflexkant och halvhals.
 
Sv: ullared fynd

Saknade också bruna sadelgjordar och bruna träns.
 
Sv: ullared fynd

Var i ´gekås innan..
köpte följande;
rutigt utetäcke.
shampo
liniment
guld-svart flecetäcke.
2 grimskaft, ena ROSA, sen guld-rött. måste tillägga att jag har en vallack :angel:
skulle köpt ett dressyrträns men hittade nget fint i strl COB. hitar inte alls mkt i cob. tyvärr.:crazy:

Du får lägga ut bilder :angel: :D
 
Sv: ullared fynd

ALLA som har dessa skydd! Vad tkr ni om dem, passform, kvalité osv? :bump:

Jag har dom och gillar dom jättemkt! Bra i passformen, men passar nog hästar med smala ben bäst. Snygga och riktigt bra kvalité! Jättebra att bakbenskyddet går runt hela benet, det gilder aldrig runt! :D
 
Sv: ullared fynd

Ska dit nästa måndag och är på jakt efter detta:
  • Regntätt skritttäcke
  • Pullarträns+ludd till nosplattan
  • Pelhamdelta
  • Mörka bandageunderlägg
  • Rutiga knäskodda ridbyxor storlkek 160/170 elr. 34
  • Beiga elastiska benlindor
  • Reflexbrösta
  • Reflexländtäcke
  • Bruna shortchaps
  • Vita tävlingsschabrak 8gärna sammet) dressyr och hopp modeller
  • Brunt schabrak med dubbla pp
  • Snyggt tjockare Tävlingstäcke typ 200g. fyllning
  • Fårskinnspad
  • Skillingarydsalva
  • Nackludd
  • Himalaya saltsten
  • Små bogskydd
  • B-vitamin

Ni som varit där på senaste tiden kan väl berätta lite om utbudet för mej ;)
 
Sv: ullared fynd

Va där för typ en månad sen o hittade lite hästprylar. Köpte bl a ett jättesnyggt svett/sommartäcke. Va ljusblått med brun kant typ. Även ett shabrak i samma färger.
Minns faktiskt inte va det kostade, men det va såklart billigt som vanligt :)
Tja vad mer, mest lite småplock. En supersnygg grå stickad tröja med dragkedja o rosa text på. Och en brun stickad tröja med rosa & vita rutor.
Lite handskar o strumpor blev det oxå, som vanligt....
Jo, köpte ett rosa ländtäcke som det stod Kompis på. Julklapp....
 
Sv: ullared fynd

Okej, va skönt att höra att de är bra ;) Har nämligen precis beställt sånna på b*rjes hade inte möjlighet att åka till ullared nämligen och när min kompis var där förra veckan fanns de bara i blått.. :( Men men hoppas på att de kmr snart :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 441
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 006
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 984
Senast: Enya
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp