Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om rollistan. Vid andra DL så var jag helt säker på att Cirkus var spion och visste att Q var god :rofl:
ja varför tror du jag trodde så hårt på att hon var ond/diana som tjuvat av mig - men om jag inte varit så upptagen av jobb i arla morgonstund och att få till dejt med :love: samtidigt som äldste sonen fyller 14 så kanske , jag säger kanske hade jag fått en annan känsla - liksom - vem kan tro att jag är GOD- utan att ha info O_o:heart
fanns ju ingen spion i denna leken så alla som visst att jag var god bord ju vara onda eller Diana.....
 
ja varför tror du jag trodde så hårt på att hon var ond/diana som tjuvat av mig - men om jag inte varit så upptagen av jobb i arla morgonstund och att få till dejt med :love: samtidigt som äldste sonen fyller 14 så kanske , jag säger kanske hade jag fått en annan känsla - liksom - vem kan tro att jag är GOD- utan att ha info O_o:heart
fanns ju ingen spion i denna leken så alla som visst att jag var god bord ju vara onda eller Diana.....

Äh man måste ju få tro lite också ;)
 
Ja, jag läste flera gånger men även raden innan:

dvs det ser ut som att spöket fortfarande får rösta, men inte längre räknas som en riktig god roll.

Så trodde jag också att det var! MEN iom att de smällde bomben :arghh::rage: så hann spöket aldrig rösta, den fick ju bara rösta efter att väckaren dött
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 214
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 082
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp