Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det värsta är att jag röstade och åkte iväg i fast förvissning om att du var ond. Sen kom jag på att du var ju förfan drake - tooo late ingen telefon med och hungriga hästar.

Du var ju übertydlig med vilka som var kärlekspar så jag bara väntade på att bli käk - tänkte att är vi två goda så käkar de oss direkt. En av varje så väljer de nog att skona mig, eftersom jag blev skonad två nätter var jag säker på att Snurr var sista ulven, därav mitt självmords upptåg....som sprack
Inte konstigt att jag blev övertygad om er ondska eftersom jag tyckte att jag var så tydlig så ni skulle fatta min roll, och om nån av er var god skulle den ju backa på misstankarna mot mig :arghh:. Tänkte att ok, nu har jag i alla fall avslöjat två onda men ingen plockade upp vad jag hade gjort, trots att jag t.o.m. kommenterade att "som ni jagar mig så måste ni vara onda" efter jag pekat ut er som kärlekspar och strax innan jag dog.
 
Men jag sa ju inte ett ord om att jag ville bli käk efter att jag fått min roll (för jag tyckte det hade varit oschysst). Och Mistimed fick bli lynchad, orättvist! :mad:
jag tyckte du inte gjorde ngt annat än att prata om "varför har jag inte blivit käkad än"
Sedan att lyan inte lyssnade på mig... well, det är en annan fråga...... :angel:
 
Jag tror jag måste fråga @LenaH eller @Niyama hur man gör för att bli käkad tidigt, :idea: för jag gör ju tydligen fel. :banghead:
Gissar: LenaH är bra på att pricka ulvar, jag brukar vara svår att få lynchad. Nu har ju dock cirkus sett till att få mig lynchad två lekar i rad så nu kanske jag kan slippa bli käk direkt när det uppenbarligen går att lyncha mig som god :p
 
Inte konstigt att jag blev övertygad om er ondska eftersom jag tyckte att jag var så tydlig så ni skulle fatta min roll, och om nån av er var god skulle den ju backa på misstankarna mot mig :arghh:. Tänkte att ok, nu har jag i alla fall avslöjat två onda men ingen plockade upp vad jag hade gjort, trots att jag t.o.m. kommenterade att "som ni jagar mig så måste ni vara onda" efter jag pekat ut er som kärlekspar och strax innan jag dog.

Nej det var inte konstigt :o
Tyvärr så hann jag inte tillbaka innan DL - hade jag gjort det så hade jag ändrat bägge mina röster till Habina i den lynchen.

jag svor långa jävla ramsor över hur korkad jag var.

Sen när jag aldrig blev käk var jag 100 på att Snurris var ond av något slag. HELT säker. Men tydligen så såg ingen annan det som var hur tydligt som helst.

Sen såg jag en jäkla massa annat också :p
Till exempel trodde jag nog att Hedinn var god
 
Det första jag skrev till LL när jag fick min roll var:
Åh jisses. Nu gjorde du just ulvarna en tjänst.
Synd att jag skulle få så rätt :down: ville egentligen inte para ihop några men var nojig att bli bestulen av en ond eller neutral Diana.
 
Jag har varit ulv ofta och som ulv tänker jag så här. För att vi första käk så bör man
1. Leka ofta.
2. Ha levt länge i de senaste lekarna.
3. Inte vara allt för skum i början.
Men jag har ju inte tid att leka ofta. :arghh: Jag brukar alltid leva länge och eftersom jag aldrig blivit lynchad så kan jag väl inte vara så himla skum. :confused:
 
Gissar: LenaH är bra på att pricka ulvar, jag brukar vara svår att få lynchad. Nu har ju dock cirkus sett till att få mig lynchad två lekar i rad så nu kanske jag kan slippa bli käk direkt när det uppenbarligen går att lyncha mig som god :p

du får sluta vara så jäkla enveten och skum.

Du kommer nog riskera att bli tidigt käk lika mycket som alla andra som levt ett bra tag i leken innan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 166
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 308
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 957
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 638
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Oseriös avel 2023
  • Livförsäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp