Bukefalos 28 år!

Nu när det visade sig att Gravinda var god så känns det lite som om Art faktiskt är god också. Det som fick mig att inte gå mot honom var delvis att han gick hårt mot mig. Med tanke på att Snurris röstat på Gravinda förra DL så borde det vara enklast som ond att gå på henne om man nu visste att hon var god. Jag är en besvärlig jävel att misstänka om man vill misstänkliggöra någon (eller hur art?) då borde Gravinda vara lättare, eller BSF som knappt var online.

Om art är god och bollen är god så har jag två platser kvar till de onda och det är BSF och Snurrfian.

Snurris gick i spetsen för att rösta ut Gravinda.

Det som finns på henne i min karta som pekar på godhet är att hon röstade på LenaH, det kan vara en ren alibiröst och som funkat väl. I övrigt har hon rätt sorglig statistik.

Ser man på röster så lade LenaH en okaraktäristiskt andraröst på henne efter BSF, det skavde då men inte mer än att jag bara lade det på minnet. Är hon ond med BSF så var hennes röst i praktiken en första röst såsom hon alltid vill ha det DL1.

Stämmer detta så är mitt pussel klart, några synpunkter?
 
DL 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan
11:34 Lampan röstar på Gravinda
17:32 Niyama röstar på Lampan
21:13
Poisonous röstar på Habina
21:27 Lampan röstar på Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama
21:42 Snurrfian röstar på Habina
21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari
21:52 LenaH röstar på Snurrfian
21:56
Habina ändrar röst till Lampan
21:58
bollen__ röstar på Lampan
21:59
Artline röstar på Lampan
21:59
Snurrfian ändrar röst till Lampan
21:59
Emtherlia ändrar röst till Lampan
22:00
Lobelia röstar på Snurrfian
22:00
FiaM röstar på Paddington
22:00
Lampan röstar på Habina
22:01 quarter4ever röstar på Lampan
22:01 Ferrari röstar på Lampan
22:06 Paddington röstar på Lampan
Lampan - tvilling 1
Q-bybo

DL 2
15:53
LenaH röstar på Snurrfian
17:44
Poisonous röstar på Habina
19:01
bollen__ röstar på Emtherlia
21:17
Niyama röstar på Lobelia
21:21
Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45
Paddington röstar på LenaH
21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
22:00
Habina röstar på LenaH
22:00
FiaM röstar på Emtherlia
22:01
Snurrfian röstar på LenaH
22:01
Lobelia röstar på Gravinda
22:04
Artline röstar på Emtherlia
22:05
Ferrari röstar på Emtherlia
22:05
Emtherlia ändrar röst till LenaH
LenaH - ulv
Paddi/Q-siarlärling1

DL 3
12:20
Blacksmithfarm röstar på Poisonous
21:08
Gravinda röstar på Artline
21:18
Habina röstar på Poisonous
21:25
Emtherlia röstar på Poisonous
21:29
Artline röstar på Habina
21:30 Ferrari röstar på Emtherlia
21:44 Lobelia röstar på Emtherlia
21:54
bollen__ röstar på Poisonous
21:57
Snurrfian röstar på Habina
22:04
FiaM röstar på Emtherlia
22:05
Ferrari byter röst till Habina
Habina - ängel
Niyama - bybo
Poisonous - ulv
FiaM - lösmynt spion

DL4
11.48 Blacksmithfarm röstar på bollen__

20.00 Gravinda röstar på Ferrari
20.02 Lobelia röstar på Ferrari

22.27 Snurrfian röstar på Gravinda
22.42 Emtherlia röstar på Ferrari
22.44 bollen__ röstar på Ferrari
22.45 Artline röstar på Ferrari


DL5
20.23 Gravinda röstar på Artline
22.34 Snurrfian röstar på Gravinda
22.44 Blacksmitfarm röstar på Gravinda
22.46 Lobelia röstar på Gravinda
22.46 Artline röstar på Gravinda
22.49
Bollen__ röstar på Gravinda. ( ej möjligt att feta rösten)
Gravinda tvilling 2
 
Artline - Lampan - Emtherlia - Habina-Ferrari-Gravinda
Blacksmithfarm - Snurrfian - Habina - Poisonous-bollen__-Gravinda
bollen__ - Lampan - Emtherlia - Poisonous-Ferrari-Gravinda
Emtherlia - Ferrari/Lampan - bollen__ - Poisonous
Ferrari - (Lampan) - Emtherlia - Emtherlia/Habina( ger upp)
Gravinda - (Lampan) - Habina - Artline-ferrari-Artline
Lobelia - Snurrfian - Gravinda - Emtherlia-ferrari- Gravinda
Snurrfian - Habina/Lampan - LenaH - Habina-Gravinda-Gravinda
 
Artline - Lampan - Emtherlia - Habina-Ferrari-Gravinda
Blacksmithfarm - Snurrfian - Habina - Poisonous-bollen__-Gravinda
bollen__ - Lampan - Emtherlia - Poisonous-Ferrari-Gravinda
Emtherlia - Ferrari/Lampan - bollen__ - Poisonous
Ferrari - (Lampan) - Emtherlia - Emtherlia/Habina( ger upp)
Gravinda - (Lampan) - Habina - Artline-ferrari-Artline
Lobelia - Snurrfian - Gravinda - Emtherlia-ferrari- Gravinda
Snurrfian - Habina/Lampan - LenaH - Habina-Gravinda-Gravinda

Tjaa. Det är ju ingen som har någon vidare röststatistik.
Snurrfians och Arts ser ju sämst ut eftersom de röstat på de som nu är döda såklart. Men bara en ond var.
Jag tycker att Art kan vara fårulv när LenaH åkte men inte när Habina åkte.
LenaH kan ju också ha blivit offrad för att vi skulle snurra in oss så mycket i fårulven.
Sen BSF då. Passar in som fårulv i DL3. Inte lika bra i DL2 men det kan funka. Röstar sedan tidigt på mig med motivering att jag är fårulv. Det ger då mig ondvibbar eftersom det känns som att hon ville att fler skulle haka på.
När hon sedan skrev sin teori om Gravinda i röstinlägget så fick jag direkt känslan att jag hade röstat på fel person och Gravinda var god. Men min telefon gjorde det inte möjligt att få se det i tid och varken ändra röst eller teoria. Därför tror jag att hon är ond.
Snurrfian. Fått två röster på sig av LenaH. För att ge alibi eller är hon god? LenaH är den enda onda hon röstat på. Förde upp LenaH till en tredjeplats med 4 min tillgodo. Det är hennes plus. Men jag hittar inte så himla mycket mer plus och skriver ur minnet så kan minnas fel.
Lobelia. I diskussionen med Art får jag liksom flashbacks till diskussionen med mig i förra leken. Båda onda har jag svårt att se, för risken hade väl varit att art kunnat få fler röster då? Om det inte var en dimridå. Har nu på slutet en teori om att det är BSF och Snurris som är onda. Jag kan köpa den eftersom jag tror att BSF är ond. Men jag känner mig mest osäker på art lobelia och Snurris.
Nu borde ju två av dom vara goda och vågar jag då lita på Lobelia så kanske art är god. Samtidigt röstade Gravinda två gånger på art, hon kanske såg något som jag inte ser. Men är då art och bsf de onda?
Suck. Jag kan inte sova, ska upp tidigt och leken ger mig härdsmälta i hjärnan.
Hoppas någon är klokare än mig.
Nytt försök att sova!
 
Tjaa. Det är ju ingen som har någon vidare röststatistik.
Snurrfians och Arts ser ju sämst ut eftersom de röstat på de som nu är döda såklart. Men bara en ond var.
Jag tycker att Art kan vara fårulv när LenaH åkte men inte när Habina åkte.
LenaH kan ju också ha blivit offrad för att vi skulle snurra in oss så mycket i fårulven.
Sen BSF då. Passar in som fårulv i DL3. Inte lika bra i DL2 men det kan funka. Röstar sedan tidigt på mig med motivering att jag är fårulv. Det ger då mig ondvibbar eftersom det känns som att hon ville att fler skulle haka på.
När hon sedan skrev sin teori om Gravinda i röstinlägget så fick jag direkt känslan att jag hade röstat på fel person och Gravinda var god. Men min telefon gjorde det inte möjligt att få se det i tid och varken ändra röst eller teoria. Därför tror jag att hon är ond.
Snurrfian. Fått två röster på sig av LenaH. För att ge alibi eller är hon god? LenaH är den enda onda hon röstat på. Förde upp LenaH till en tredjeplats med 4 min tillgodo. Det är hennes plus. Men jag hittar inte så himla mycket mer plus och skriver ur minnet så kan minnas fel.
Lobelia. I diskussionen med Art får jag liksom flashbacks till diskussionen med mig i förra leken. Båda onda har jag svårt att se, för risken hade väl varit att art kunnat få fler röster då? Om det inte var en dimridå. Har nu på slutet en teori om att det är BSF och Snurris som är onda. Jag kan köpa den eftersom jag tror att BSF är ond. Men jag känner mig mest osäker på art lobelia och Snurris.
Nu borde ju två av dom vara goda och vågar jag då lita på Lobelia så kanske art är god. Samtidigt röstade Gravinda två gånger på art, hon kanske såg något som jag inte ser. Men är då art och bsf de onda?
Suck. Jag kan inte sova, ska upp tidigt och leken ger mig härdsmälta i hjärnan.
Hoppas någon är klokare än mig.
Nytt försök att sova!
Strunt i Art och Snurris för en stund, ingen av dem kan vara fårulven om man går på röstningen. När jag gick igenom den och misstänkte Art lyckades jag visa för mig själv att hon omöjligt kan vara fårulv, liksom Snurrfian. det står i Kina tidigare inlägg hur jag kom fram till det.

Du har då mig och BSF att välja på som fårulv. Och ovan har du redan valt BSF vad jag kan se.

För den vanliga ulven har du då tre alternativ, mig, art och Snurris.
 
Strunt i Art och Snurris för en stund, ingen av dem kan vara fårulven om man går på röstningen. När jag gick igenom den och misstänkte Art lyckades jag visa för mig själv att hon omöjligt kan vara fårulv, liksom Snurrfian. det står i Kina tidigare inlägg hur jag kom fram till det.

Du har då mig och BSF att välja på som fårulv. Och ovan har du redan valt BSF vad jag kan se.

För den vanliga ulven har du då tre alternativ, mig, art och Snurris.

Ja, det känns som att du kan ha rätt. Och bland er tre känns det som att Snurris är den onda och rösterna från/på LenaH var alibi.
 
Ja, det känns som att du kan ha rätt. Och bland er tre känns det som att Snurris är den onda och rösterna från/på LenaH var alibi.
Jag är inte säker om Art och snurris men det lutar åt det hållet för mig. Och att åtminstone börja med att plocka ut BSF och hoppas på lotten.
 
Har ingen dator nu heller, får bli uppdatering på det enkla sättet.

Uppdatering!

Bollen__ var bybo

DagDL idag: 22.05 (hojta om en annan tid passar bättre)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 647
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 235
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 096
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
1 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp