Bukefalos 28 år!

Okej. Jag tror att Lobelia kan vara god. Jag tror inte att hon är fårulv. Då hade Emth åkt i den lunchen när LenaH åkte.
Jag tror att Snurrfian kan vara god även om hon har lite sämre röststatistik. Så brukar hon göra så och det ser iaf ut som att hon letar ulvar. LenaHs röster på henne kan vara alibi men jag är inte säker.
Om vi är tre kvar så tror jag att resten är onda. Om vi har 2 onda kvar så velar jag mellan Gravinda och Artline.

Om Gravinda är ond så kan Artline kanske vara god pga rösten. Att Bsf röstar på Gravinda gör att jag tror att båda är onda och Artline god. Men jag är inte säker.
Slänger satans telefon i älvendnart.
!!
Bollen__ röstar på Gravinda. Obd kan ej feta telefonsatan detta ska va i fet stil prerty please LL! :love:
Jag är nyfiken varför du tror att Lobelia är god :) Pågrund av det?

Inte för jag vill hålla kvar misstankarna utan för att fria henne.
 
Jag är nyfiken varför du tror att Lobelia är god :) Pågrund av det?

Inte för jag vill hålla kvar misstankarna utan för att fria henne.
Därför att jag tänkte att hon kan ha rätt om att Gravinda är ond och fårulv och om hon då lägger en fake röst på dig nu o kanske vill få med folk. Men jag är inte säker för jag tycker att bsf är skum och hon skrev det jag tänkte. Det blev då ute slut inga me tiden att lobelia kan inte va ond med alla er då hade leken varit slut. Och går dethär ens att läsa? :banghead:
 
Därför att jag tänkte att hon kan ha rätt om att Gravinda är ond och fårulv och om hon då lägger en fake röst på dig nu o kanske vill få med folk. Men jag är inte säker för jag tycker att bsf är skum och hon skrev det jag tänkte. Det blev då ute slut inga me tiden att lobelia kan inte va ond med alla er då hade leken varit slut. Och går dethär ens att läsa? :banghead:
En rättelse, jag tror att Gravinda kan vara fårulv men även BSF. Jag vet inte där, kan inte hitta något definitivt.
 
Därför att jag tänkte att hon kan ha rätt om att Gravinda är ond och fårulv och om hon då lägger en fake röst på dig nu o kanske vill få med folk. Men jag är inte säker för jag tycker att bsf är skum och hon skrev det jag tänkte. Det blev då ute slut inga me tiden att lobelia kan inte va ond med alla er då hade leken varit slut. Och går dethär ens att läsa? :banghead:
Allt känns förvirrande
 
Android. Har kunnat feta röst men den vägrade nu, ibland får jag inte fram smileyraden heller men nyss gick det? Kan de ha med att jag har så dålig mottagning o göra kanske?
Ett tips, kan du bara markera så fungerar ctrl+b för fetning. Alla vanliga kommandon funkar på min.
 
Du är förlåten @bollen__ måste själv använda fånen nu och det funkar inte som det ska om man säger så.

Uppdatering!

Gravinda var tvilling1
 
Lite sent nu, om vi har två ulvar kvar så har onda vunnit. 4 kvar och käket ger en god kvar i morgon.

Om det endast är en så kan vi förstås fortsätta.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 507
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 063
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 852
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 323
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp