Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har matat alla djur och mig själv och skall just åka till hästen. Jag börjar jobba vid tretiden och det är mycket som skall hinnas med innan dess.
 
Har precis druckit O'boy :d och skickat en unge till skolan. Nu samlar jag kraft för att köra iväg den andra och sen direkt till stallet och fixa sysslorna innan jobbet.
 
Har tänkt starta kaffebryggare, blir väl även lite ihopplockande av lägenheten innan det är dags för jobb mellan 12-16. Knepig korttur, men faktiskt bättre än att låta lilleskrutt vara 26 timmar på förskolan :)
 
Lämnat ifrån mig typ 10 rör blod och skulle vilja äta frukost men är inte 100% säker på att jag lämnat alla prover jag ska idag så jag kan inte äta :cry: Sitter på Överviktsenheten och väntar på tid hos SSK för uppföljning av en av de två studier i samband med min GBP som jag är med i.
 
Sitter och slösurfar på nätet under en obligatorisk Excellektion. Känner att jag inte riktigt får så mycket ut av den eftersom den är väldigt basic och jag har suttit som superuser och moderator på Excel i 8år.. :cautious:
 
Sitter på gruppträff hor Student Consulting och tråkar igen. Dagens tema är "Jobba i Norge", alltså totalt ointressant för mig. Har slut på liv på Bubble Witch också så jag kan inte spela mer just nu. Tråååååååk! :arghh:
 
Jag sitter på jobb nr 1 (på fm) och väntar på att ett möte ska börja. Sen ska jag luncha med en kompis och åka till jobb nr 2, där jag ska förbereda en brief till en byrå och det ska bli kul!
 
Inte klivit upp ur sängen än... Slösurfar på buke med telefonen och inser att tiden går fastän jag ligger kvar så borde nog gå upp. Om en stund....
 
Funderar på att gå och lägga mig och försöka sova ett par timmar. Fick väl tre-fyra timmar effektiv sömn inatt mellan förvärkar, party i magen och toalettbesök. Jag vet att jag kommer att somna någon gång under dagen, tänkte att det kanske är bättre att förekomma än förekommas.
 
40 min kvar innan jag får gå, och jag är ensam här nu... Har letat igenom alla jobbsajter än en gång och börjar bli rejält less nu. Ge mig ett jobb så jag slipper det här!
 
Dricker kaffe och håller på att skaffa mig en hjärnblödning med att knåpa ihop en ny hemsida till kenneln. Jag Kan verkligen ingenting om datorer :banghead:
Buke får bli lite hjärnvila för en stund :)
 
Jag sitter just nu och hinkar i mig kaffe och tänker på att jag måste hinna duscha innan jag drar. Ska snart på arbetsintervju och börjar känna mig nervös! :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 101
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 034
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 879
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 857
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp