Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis ätit lunch, överblivna cevapcisar med bearnaisesås. Kollar igenom Buke innan det är dax för eftermiddagsrycket på jobb.
 
Tittar på när en bunt bilar äntligen åker till skroten. Och tyvärr hur det sprutar bilglas... Och att alla 6 knappast får plats på flaket.
 
jag har precis kommit till jobb 2 och inser att alla - på hela företaget - är på ett möte/föreläsning om företagets position i dag samt framtid.... (som jag också borde vara på...? :nailbiting:)
 
Jag sitter på jobbet med huvudvärk, för första gången på typ tio år (förutom sådan där dov feberhuvudvärk). Anledningen till detta är att jag ramlade ur sängen klockan halv tre inatt och slog huvudet i nattduksbordet (antar jag). Begåvat!
 
Kopierar... Vi har inte böcker så det räcker till eleverna så nu kopierar jag en hel klassuppsättning 40 sidor organisk kemi.
O_o
Givetvis går det inte helt smärtfritt utan får kopiera om 5 sidor..
 
Jobbar. Dvs sitter i min taxibil och väntar på att ett flygplan ska landa så jag kan få kunder att köra in till stan med. Delar @Ninnururs förtret om Bubbelhäxan, men jag har massor av liv men slut på banor. Buhu.
 
Sitter på jobbet och tänker att jag borde göra något meningsfullt med mitt liv istället för att sitta här ...
 
Gråter.

Min katt är död.

Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
 
Gråter.

Min katt är död.

Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
Åh, jag beklagar.

Att hon blev nitton år är ju fantastiskt! Klart att du inte kunde ha gjort något för att förhindra åldrandet. (Oavsett vad hon drabbades av så var det ju det. Ingen blir yngre, som det heter.) Jag hoppas innerligt att katten jag lever med också får bli en riktigt gammal katt (är nio nu).
 
Ungdomarna har ju en sådan tråd och jag tänkte att det kanske är bra att vi som är lite mer (öhmm) mogna också har en sån här livsviktig tråd att tjattra lite i, samt delge övriga så pass viktiga saker som: Vad gör vi just nu?

Eftersom jag jag har ett så givande liv tänkte jag att jag börjar.

Just nu lyssnar jag på Meat Loafs "I'd do anything for love (but I wont do that") och fantasin skenar iväg lite vad det är han absolut inte kan tänka sig... :cautious: samt överväger att väcka hunden för att :turd:

Så vad gör ni just nu?

Åh jag kan inte ens tänka på meatloaf utan att få upp den här bilden

Meatloaf+pie+chart+of+love_8ead10_4029871.jpg
 
Jag rullade ut ur sangen fore 6 i morse och akte ut for att spara med hundarna ... Jag kunde inte ens dricka kaffe innan :nailbiting: sedan vi kom hem och jag duschade har jag mest bara suttit och kramat kaffe koppen, men nu ar det dags att ta itu med dagen.:p
 
Jag sitter på jobbet med huvudvärk, för första gången på typ tio år (förutom sådan där dov feberhuvudvärk). Anledningen till detta är att jag ramlade ur sängen klockan halv tre inatt och slog huvudet i nattduksbordet (antar jag). Begåvat!
Jaså? Vad är det för aktivitet som gör att man trillar ur sängen? :cautious: :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 101
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 034
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 877
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 855
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp