Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gråter.

Min katt är död.

Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
Jag beklagar.
Inte kunde du gjort något annorlunda. En gammal katt är en gammal katt, en älskad gammal katt.
 
Har precis käkat middag och fick precis ett sms om att min man kör hem från jobbet nu. Ska fixa ungarna klara för sängen så får dom stanna uppe tills han kommer hem så kan han natta dom.
 
Sitter och lyssnar på Sia - Elastic heart på repeat och slentrianklappar på katten som ligger och trynar bredvid mig samtidigt som jag smsar med maken som är på borta på jobb. Gäääsp. Seg kväll.
 
Jag väntar på att mitt nagellack ska torka så jag kan gå och duscha, vilket blir det mest produktiva jag gjort idag. Sjuk :(
Sen kommer min pojkvän och kramar på mig lite.
 
Hostar och ögonen rinner.

Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag är frisk imorgon så jag kan åka till jobbet.

Mvh
tanten - aldrig sjuk
(bara lite cancer och diabetes, men det räknas inte)
 
Gråter.

Min katt är död.

Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.

Beklagar sorgen. :( Över 18 välmående år är det få katter som får, så försök att inte vara för hård mot dig själv.

Kram!
 
Gråter.

Min katt är död.

Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
*krama*
Beklagar din förlust.
 
Regn luktar ju så gott, särskilt framåt våren :)
Jag älskar den lukten. Kan gå ut på balkongen och bara sniffa :D


-------------------
Just nu ska jag äta lite kvällsfika och laga lite kläder och sen kanske göra en Ojo de Dios att hänga på ytterdörren :) kvällen blev lite försenad efter ett oplanerat besök... :o :angel: :D
 
Kom just hem från ett "möte" hos en designer.
Mötet var självfallet högst professionellt. Vi lyssnade på Britney Spears, drack större mängder vin och åt chokladcroissanter. Kom hem lätt berusad och med en kasse nya kläder :cautious::confused:
Och nej lägenheten har fortfarande inte städat sig själv.... :meh:

Tidigare ikväll.... Frågor på det?

11084780_973941785951789_1101782150_n.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Slösurfar med chihuahuan sovande bredvid mig. Uppenbarligen är jag förlåten för att jag badade honom tidigare. :p (Ganska tvunget när han såg ut som en lerhög) sambon tittar på en film på tuben, som är inspelad av hans kompisar för 25 år sedan. Sen ska vi titta på Ullared, TBBT och nytt avsnitt av Auction hunters. :)

Har fått bra poäng på dagens Ruzzle turnering och har slut på liv på Gummy Drop...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 261
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 080
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 914
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 913
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Libbsticka
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp